Berhari raya bersama keluarga tercinta ..

by - Selasa, Julai 29, 2014

 

Hurm.. Nampak biasa je kan ? Tajuk biasa .. Ceritanya pasti biasa .. Tapi sebenarnya inilah kenangan yang ada andai inilah Aidilfitri terakhir aku.. Mana tau , tahun depan … hurmm.. Ianya realiti yang perlu kita tahu.. dan terima !

Alhamdulillah .. Tamat sudah raya pertama. Ramai tak sabar menanti dan ianya telah pun berlalu pergi. Camana ? Seronok ? Hurmm… Aku ? Pastinya beraya bersama keluarga tercinta , membahagiakan aku. Tapi bila dengar berita dari mak aku mengenai ayah aku , aku jadi sayu.. Sian kat dia .. Hurmm..

Di sini , awal pagi.. Seperti umat Islam yang lain , solat sunat Aidilfitri pasti akan ditunaikan… tak kira la di masjid mahupun surau.. Janji kasi hadir ! Heee..

Selepas tu ? Apa lagi.. Kali ni , sesi bergambar jangan dilepaskan ! Ianya wajib ! Sebab kita tak tau apa jadi pada masa hadapan . Sekurangnya , kita dah ada kenangan untuk mereka andai kita pergi dulu .. Huhuh..

Photo

Terima kasih Hijrah Couture atas tajaan baju raya yang amat sesuai untuk keluarga aku.

Sayangnya , untuk raya pertama ni .. aku tak dapat gi mana mana lagi sebab ramai tetamu berpusu pusu datang ke rumah .. Qhaliff seronok laa.. Ramai kawan ..

Zahra ? Hurmm… dia dgn aktiviti dia la ..

Photo: Gua , tidur !!

Diikuti Qhaliff tidak lama kemudian.. Hahahaha ..

Photo

Tapi tak lama laaa.. Pakat sedar ramai ramai .. Dan aku kembali berpeluh ditambah dengan cuaca yang panas pelik.. Alhamdulillah , petang hujan lebat sangat.. Legaaaa ..

Photo

Esok , baru nak keluar beraya .. Huhuhuh…

You May Also Like

0 comments