Budak dan ‘duit raya’ !

 

Kalau orang beri duit raya kat dia , pandai dia capai dan sengih.. Masa ni , terlupa dah nak cakap 'terima kasih’ walhal mmg mudah keluar dari mulut dia ‘terima kasih’ tu .. Huhu ..

Dan menariknya , dia akan cari duit dalam tu.. Koyak dan keluarkan duit.. Pegang ! Sebelum tu , dia akan angkat tinggi tinggi duit tu dan bersorak !

Aku test dia .. Tetamu bagi duit raya kat dia , cepat cepat aku amik dan keluarkan duit .. Pastu sampul tu kasi dia .. Terus bising cari duit dia ! Hahahaha ..

Tuuu.. siap tidur pegang duit.. Tapi dia tak la tahap beria benar.. Dalam 5 minit gitu je dia akan pegang.. Pastu serah kat mak dia .. Hurmm ..

4 ulasan:

  1. comel dia tido. Budak2 memang seronok beraya lagi2 bila dapat duit raya

    BalasPadam
  2. masyaallah.. rindunya budak cinonet ni.. selamat hari raya, abang ben sekeluarga.. jemput datang raya ke rumah.. maaf tak contact sebab smartphone yuyu rosak. tak dapat whatsapp.. rindu geng KBBA punya celoteh.. :'(

    BalasPadam
  3. teringat zaman kecik2 dulu g beraya ke umah2..entah umah sape2 je naik..haha..umah orang kg ler..budak2 sekarang dah kurang dah yg beraya ke umah2 ni..

    BalasPadam
  4. Raya2 gini anak2 la yg paling seronokkan...? Sama je perangai dgn anak2 saya... hehe kadang tu seronok tgk...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009