Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 31 Julai 2014

Budak dan ‘duit raya’ !

 

Kalau orang beri duit raya kat dia , pandai dia capai dan sengih.. Masa ni , terlupa dah nak cakap 'terima kasih’ walhal mmg mudah keluar dari mulut dia ‘terima kasih’ tu .. Huhu ..

Dan menariknya , dia akan cari duit dalam tu.. Koyak dan keluarkan duit.. Pegang ! Sebelum tu , dia akan angkat tinggi tinggi duit tu dan bersorak !

Aku test dia .. Tetamu bagi duit raya kat dia , cepat cepat aku amik dan keluarkan duit .. Pastu sampul tu kasi dia .. Terus bising cari duit dia ! Hahahaha ..

Tuuu.. siap tidur pegang duit.. Tapi dia tak la tahap beria benar.. Dalam 5 minit gitu je dia akan pegang.. Pastu serah kat mak dia .. Hurmm ..

4 komen :

nurfadilah suardi berkata... [Reply to comment]

comel dia tido. Budak2 memang seronok beraya lagi2 bila dapat duit raya

Nurul Atiqah Ahmed berkata... [Reply to comment]

masyaallah.. rindunya budak cinonet ni.. selamat hari raya, abang ben sekeluarga.. jemput datang raya ke rumah.. maaf tak contact sebab smartphone yuyu rosak. tak dapat whatsapp.. rindu geng KBBA punya celoteh.. :'(

Nurizan Ahmad berkata... [Reply to comment]

teringat zaman kecik2 dulu g beraya ke umah2..entah umah sape2 je naik..haha..umah orang kg ler..budak2 sekarang dah kurang dah yg beraya ke umah2 ni..

Nora Karim berkata... [Reply to comment]

Raya2 gini anak2 la yg paling seronokkan...? Sama je perangai dgn anak2 saya... hehe kadang tu seronok tgk...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI