Cemburu Qhaliff..

 

Hurm.. bila aku beri perhatian pada Zahra , Qhaliff akan cuba tarik perhatian aku..

Seawal dulu , aku tak perasan sangat tapi selepas nampak dia cuba nak kacau adik dia .. baru aku nampak.. Hurm.. dia cemburu rupanya !

Maklumlah ,dulu dialah segalanya ..

Tapi cemburu dia tu bukanlah berpanjangan.. Sesekali dia gi cium adik dia .. Dia sayang adik dia.. dia tau Zahra tu adik dia .. Cuma kalau dia terasa diabaikan , dia wat hal .. Hurmm .

Bukanlah aku abaikan dia pon ! Cuma kekadang tu , terpaksa pilih salah seorang.. Mana larat aku nak dukung dua dua haaaa.. Tu pun nasib baik mak dia tak mintak didukung.. Kalau tak ? Aku pun nak merajuk gak laaa ..

8 ulasan:

  1. Adil itu maknanya memberi hak kepada yang berhak..mungkin qhaliff belum berapa faham..insyaallah lama lama semua ok..yang penting setiap kali ada aktiviti dengan zahra,, libatkan qhaliff sekali..buat dia rasa sangat dihargai.,

    BalasPadam
  2. Majuk je bang. Rare sikit. haha

    BalasPadam
  3. aku sampai sekarang pun cemburu kalau rasa terabai dengan mak aku walaupun aku dah kawin... hahaha... biasalah adik beradik... ada cemburu2 manja sikit.... Zahra...cepat besar !

    BalasPadam
  4. cemburu tanda syg kekdahnye.. ;)

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum abg ben.. comelnya Qhaliff cium adik zahra. sekejap je rasa cemburu ni. nanti adik dia dah boleh buat geng mesti fun gila.. hihiii

    BalasPadam
  6. lama aku tak mai sini ... ben dah ade baby dr dah .. tahniah sbb dah ade sepasang sudah ....

    BalasPadam
  7. Wah sayangnya kakak pada adik

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009