Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 21 Julai 2014

Dia pun bangun sahur !

 

Tengah sedap sedap tidur , tetiba ada suara halus ..

“ Baaa.. baaaa .. “.

Bukak mata .. Tengok Qhaliff tercongok kat sebelah aku.. Nak amik handphone aku .. Huk aloh.. awalnya bangun ! Tapi tadi tidur pon , mmg mimpikan dia .. Terus gosok kepala dia dan ajak gi sahur ..

Dan dia orang pertama sampai di meja makan dan terus duduk.. Nasi yang dikhaskan untuk aku, dia sapu dulu. Manakala aku , kebas nasi wife .. Er , wife .. gi amik pinggan baru .. hehehe …

Lepas makan .. sehingga jam 7 lebih .. dia masih belum nak tidur ! Dan aku .. pastinya tidak cukup tidur lagi ! Huhuhuhu..

Sibuk laaa nak layan Youtube.. Nak tengok ultraman haaa …

9 komen :

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Lebar jer senyum auntie baca kisah bang long.. hebat tol `kuasa' bang long nih!!!

Nani berkata... [Reply to comment]

best la Ben kan, ngantuk2 boleh sambung balik tidur..

yg saya ni terpaksa jugaklah bangun nak bergegas ke ofis...

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

manja nya ngan papa die.

irrayyan berkata... [Reply to comment]

okey lagi bangun sahur. anak2 irra. abang tak leh tdo, dia kejut adik teman dia berjaga. mommy daddy dah lena. irra terjaga 2.40pg dua2 xtdo lagi. pastu tdonya 3.36 pagi. akibatnya tak bangkit soq..tak dengar bunyi alarm..huhu irrayyan.com

Mama Vogue berkata... [Reply to comment]

Abanglong Qhaliff kejut daddy sahur ye :-)

aty Sempoi berkata... [Reply to comment]

Salam... saya faham cmana rasa tuh.. anak saya yg bongsu pun kalau dia terbangun siapla.. mcm-mcm dia arahkan kita nanti.. hehe ANAK LELAKI TAK BEST?


aty Sempoi berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Itah@RRP berkata... [Reply to comment]

salam hehehe excited jugak Qhaliff nak bersahur..awal dia bangun :)

Dyan The Quickers berkata... [Reply to comment]

wah, sweetnya. :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI