Dia pun bangun sahur !

 

Tengah sedap sedap tidur , tetiba ada suara halus ..

“ Baaa.. baaaa .. “.

Bukak mata .. Tengok Qhaliff tercongok kat sebelah aku.. Nak amik handphone aku .. Huk aloh.. awalnya bangun ! Tapi tadi tidur pon , mmg mimpikan dia .. Terus gosok kepala dia dan ajak gi sahur ..

Dan dia orang pertama sampai di meja makan dan terus duduk.. Nasi yang dikhaskan untuk aku, dia sapu dulu. Manakala aku , kebas nasi wife .. Er , wife .. gi amik pinggan baru .. hehehe …

Lepas makan .. sehingga jam 7 lebih .. dia masih belum nak tidur ! Dan aku .. pastinya tidak cukup tidur lagi ! Huhuhuhu..

Sibuk laaa nak layan Youtube.. Nak tengok ultraman haaa …

9 ulasan:

  1. Lebar jer senyum auntie baca kisah bang long.. hebat tol `kuasa' bang long nih!!!

    BalasPadam
  2. best la Ben kan, ngantuk2 boleh sambung balik tidur..

    yg saya ni terpaksa jugaklah bangun nak bergegas ke ofis...

    BalasPadam
  3. okey lagi bangun sahur. anak2 irra. abang tak leh tdo, dia kejut adik teman dia berjaga. mommy daddy dah lena. irra terjaga 2.40pg dua2 xtdo lagi. pastu tdonya 3.36 pagi. akibatnya tak bangkit soq..tak dengar bunyi alarm..huhu irrayyan.com

    BalasPadam
  4. Abanglong Qhaliff kejut daddy sahur ye :-)

    BalasPadam
  5. Salam... saya faham cmana rasa tuh.. anak saya yg bongsu pun kalau dia terbangun siapla.. mcm-mcm dia arahkan kita nanti.. hehe ANAK LELAKI TAK BEST?


    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. salam hehehe excited jugak Qhaliff nak bersahur..awal dia bangun :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.