Kurang menyusu ?

 

Tak macam Qhaliff , Zahra menyusu skit je dah cukup.. Pastu tidur ! Qhaliff seusia dia dulu , kuat sungguh menyusu. Sampaikan stok yang ada , tak mencukupi…

Tapi Zahra ? Huhuh.. Skit je dah .. Apakah bayi perempuan mmg gitu ? Skit je menyusu badan atau botol ? Perut kecik kah ? Huhuhh..

Cabaran aku akan bermula selepas raya nanti ! Gulp.. aku kena jaga dia dan Qhaliff… sendirian ! Adeh…

17 ulasan:

  1. budak pompuan mmg camtu..kurang menyusu berbanding anak lelaki..biasala.lelaki kan banyak guna tenaga..ligatnya pun lain macam..haha..lagi kuat menyusu,kuat la kencing..air kencing pun banyak

    BalasPadam
  2. Comelnya zahra nie... :) rambut lebat!

    BalasPadam
  3. Adik abg...comel juga..mcm qhaliff

    BalasPadam
  4. baby gurl mmg kurang menyusu berbanding lelaki..normal la tu, jgn risau, yang penting baby sihat ;)

    BalasPadam
  5. go go abg ben..abg ben boleh!!! Semoga dipermudahkan segala urusan...

    BalasPadam
  6. geram tengok zahra..comel sangat..rambut tu tak tahan..kemain lebat..

    BalasPadam
  7. You can do it abg ben! Chaiyok2!

    BalasPadam
  8. ooo bdk perempuan mcm tu rupanya...

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum ..i'm new blogger ....comelnyee .. :)

    BalasPadam
  10. comelnya zahra..

    memang baby girl kurang menyusu..anak sy hisap 2.5oz je sekali mnm..tp kerap..

    BalasPadam
  11. Memang betul... anak lelaki mmg kuat nyusu.. anak saya 4 org, semua lelaki. semua susu badan... mmg banyak giler menyusu hari!! hehe.. org lelaki kan kuat dr org pompuan.. tak gitu?NAK ANAK RINGAN TULANG?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI