Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 22 Julai 2014

Kurang menyusu ?

 

Tak macam Qhaliff , Zahra menyusu skit je dah cukup.. Pastu tidur ! Qhaliff seusia dia dulu , kuat sungguh menyusu. Sampaikan stok yang ada , tak mencukupi…

Tapi Zahra ? Huhuh.. Skit je dah .. Apakah bayi perempuan mmg gitu ? Skit je menyusu badan atau botol ? Perut kecik kah ? Huhuhh..

Cabaran aku akan bermula selepas raya nanti ! Gulp.. aku kena jaga dia dan Qhaliff… sendirian ! Adeh…

17 komen :

Kak T berkata... [Reply to comment]

budak pompuan mmg camtu..kurang menyusu berbanding anak lelaki..biasala.lelaki kan banyak guna tenaga..ligatnya pun lain macam..haha..lagi kuat menyusu,kuat la kencing..air kencing pun banyak

acik idah berkata... [Reply to comment]

Comelnya zahra nie... :) rambut lebat!

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Adik abg...comel juga..mcm qhaliff

sukaxplo berkata... [Reply to comment]

salam,

lebatnye rambut :)

Cikgu Norazimah berkata... [Reply to comment]

baby gurl mmg kurang menyusu berbanding lelaki..normal la tu, jgn risau, yang penting baby sihat ;)

..kakNaim.. berkata... [Reply to comment]

go go abg ben..abg ben boleh!!! Semoga dipermudahkan segala urusan...

Zee Suhaini berkata... [Reply to comment]

geram tengok zahra..comel sangat..rambut tu tak tahan..kemain lebat..

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

You can do it abg ben! Chaiyok2!

rodziah abdullah berkata... [Reply to comment]

Comelllnya zahra.

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

ooo bdk perempuan mcm tu rupanya...

Alynn Azman berkata... [Reply to comment]

Assalammualaikum ..i'm new blogger ....comelnyee .. :)

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

aloo comenya zahra.

Faizal Dahan berkata... [Reply to comment]

comelnye...hehehe

sufii berkata... [Reply to comment]

comelnya zahra..

memang baby girl kurang menyusu..anak sy hisap 2.5oz je sekali mnm..tp kerap..

Mama Sempoi berkata... [Reply to comment]

Memang betul... anak lelaki mmg kuat nyusu.. anak saya 4 org, semua lelaki. semua susu badan... mmg banyak giler menyusu hari!! hehe.. org lelaki kan kuat dr org pompuan.. tak gitu?NAK ANAK RINGAN TULANG?

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Baby girl mmg camtu..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Rambut dia dah makin pjg laa

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI