Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 25 Julai 2014

Semakin cerah !

 

Hurmm.. Kekadang aku tengok Zahra , gelap.. Kekadang cerah dari aku ! Ehhhh.. mana satu kulit dia ni ? Ke dia ni ikut warna persekitaran dia ni ??? Adehhh..

Photo

Photo

Masa mula mula dia lahir , orang yang tengok dia kata dia ni putih merah ! Aku tergaru garu kepala . Tang mana diorang tengok Zahra ni putih merah ?? Yang aku nampak , Zahra ni dah amik ‘color’ aku ! Hurmm..

Dan sekarang , mmg jadi kenyataan .. Dia semakin cerah .. Dan semakin buat aku geram nak gigit dia ! Banyak main budak ni !! Muka garang tapi bila senyum , cair tengok ! Aiseyman…

Pakai niqab besar nanti.. Pening daddy nanti !

7 komen :

MissNick berkata... [Reply to comment]

comel...semoga jadi anak yang solehah ye zahra :)

The Red Rambutan berkata... [Reply to comment]

Aku tengok memang cerah ikut ayah dia laa

Humairah Jimat berkata... [Reply to comment]

lebatnya rambut Zahra..comel!

Dyan The Quickers berkata... [Reply to comment]

rambut tu yng mahal tuh :) comel

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Suka tengok rambut zahra..asalkan sihat..yang paling penting putih hatinya..amin..

Eyriqazz GTO berkata... [Reply to comment]

Cerah ikut mama dia ni...hehehe...

Syaifuddin Alias berkata... [Reply to comment]

rambut saya masa kecik macam tu laa :3

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI