Semakin cerah !

 

Hurmm.. Kekadang aku tengok Zahra , gelap.. Kekadang cerah dari aku ! Ehhhh.. mana satu kulit dia ni ? Ke dia ni ikut warna persekitaran dia ni ??? Adehhh..

Photo

Photo

Masa mula mula dia lahir , orang yang tengok dia kata dia ni putih merah ! Aku tergaru garu kepala . Tang mana diorang tengok Zahra ni putih merah ?? Yang aku nampak , Zahra ni dah amik ‘color’ aku ! Hurmm..

Dan sekarang , mmg jadi kenyataan .. Dia semakin cerah .. Dan semakin buat aku geram nak gigit dia ! Banyak main budak ni !! Muka garang tapi bila senyum , cair tengok ! Aiseyman…

Pakai niqab besar nanti.. Pening daddy nanti !

7 ulasan:

  1. comel...semoga jadi anak yang solehah ye zahra :)

    BalasPadam
  2. Aku tengok memang cerah ikut ayah dia laa

    BalasPadam
  3. rambut tu yng mahal tuh :) comel

    BalasPadam
  4. Suka tengok rambut zahra..asalkan sihat..yang paling penting putih hatinya..amin..

    BalasPadam
  5. Cerah ikut mama dia ni...hehehe...

    BalasPadam
  6. rambut saya masa kecik macam tu laa :3

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.