Jangan sibuk hal orang!


Pengalaman demi pengalaman mengajar aku tapi aku tetap tidak serik dgn segala apa yang terjadi? Kenapa? Hurmm.. Bagi aku la.. Apa yg aku alami sewaktu dulu adalah pengajaran utk aku membesar dgn lebih matsng. Kemudian aku sampaikan pada orang lain terutama yang rapat dgn aku. Mungkin dia akan kata kita sibuk halnya tapi sekurang kurangnya bahagian kita, dah lepas!

Tak kisah nak kata apa.. Aku dah buat kerja aku. Jangan cakap apa kau buat bila kau dah popular? Banyak... Boleh dibukukan kalau aku nak cerita. Walaupun tak besar tapi aku bersyukur, aku mampu lakukan... Alhamdulillah. Ada jugak saham utk aku di akhirat nanti. 

Aku tak mampu bina masjid.. 


Bangga.... 

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah....benih-benih yang baik...moga nikmatnya bukan sekadar di dunia..berterusan hingga di SANA kelak ...amin.

    BalasPadam
  2. Kadang kala kita terpaksa juga sibuk hal orang bila dia buat sesuatu yang tak baik. huhu..

    BalasPadam
  3. Sibuk untuk sesuatu yang baik takpe, jangan nak membawang sudah!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.