Khas untuk lelaki jer atau wanita dah berkawin ! Budak budak , jangan baca !

by - Khamis, April 12, 2018

Apa cerita ni ? Hahahaa.. alaaa.. aku nak cerita pun sensitif sebenarnya. Korang nak baca pun kena sorok sorok ! Tak boleh nak baca depan anak anak. Kang anak tengok , semacam jer rupa dia ! Nah , malu  time tu wooo. 

Gini.. ari tu ada aku borak ngan kawan baik aku ni. Dia ni ada kerja tetap dan pada masa sama dia buat bisnes online. Laris laaa produk dia jual. Bagus sekali. Pandai dia buat marketing. Tapi bukan la sekali dua punya percubaan. Kena berilmu dan banyak gak la dia gi kelas serta belajar sendiri. 

Aku tanya dia... apa produk antara yang laris ? Dia kata.. ehem. Lelaki punya laa ! Tengah malam pon ada orang order. Katanya pakai tu nampak kesan. Wah , dasat ! Aku tanya lagi kat kawan aku tu.. apakah client yang sama ? Dia sengih jer. Waduh waduh , dasat sekali dong ! Berkesan gitu untuk mereka yang punya masalah tidak tahan lama, ketika bersama.. secara halal ! 

Sekarang ni ramai bermasalah gini tapi segan nak cakap. Pelbagai punca. Antaranya dikatakan faktor pemakanan tak betul dan juga kesihatan.  Aku tak nak kata produk ni bagus sebab aku tak sempat cuba lagi tapi berdasarkan testimoni dari mereka yang pernah cuba , dan mengulanginya.. ternyata berkesan pada mereka. 

Tak perlu makan pon, Sapu jer ! Heee.. Nak tau dengan lebih lanjut , klik jer banner di bawah ni. 



You May Also Like

3 comments

  1. Hal atau produk seperti ini bukan suatu yang asing di sos-med sebenarnya...terserah pada individu membuat pilihan...cuma berhati-hati dan besederhana....rujuk pada yang wajar...minta basihat pada yang pakar...

    BalasPadam