Mansuhkan segera AES dan batalkan semua saman !

Hurmm... Bukan ke dalam manifesto ari tu kata nak mansuhkan AES ? Kenapa bila dah ada kuasa , segalanya nak dikaji ? Walhal...



Tak perlu dah AES ! Memadai dah ada polis trafik dan JPJ. Sememangnya bila kena saman dek Polis Trafik , aku bayar ! Tapi AES ???  Di kawasan tak masuk akal ! Di Putrajaya contohnya.. Berapa banyak tiang AES ada kat situ ? Aku kena kat situ je dekat 2 ke 3 saman. Bukan laju mana pun. Terus lampu kuar ! Disuruh bayar RM300 ! Jadahnya ??? 

Pelik... sebelum berkuasa reti lak paham membebankan rakyat. Nah sekarang , nak kaji dulu ?



Diulangi... memadailah dengan polis trafik dan JPJ. Jangan jadikan rakyat sumber pendapatan !

1 ulasan:

  1. kene tgk kawasan kot.. kalau kawasan yg sesuai dgn pemanduan laju x payah la letak benda ni..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.