Mansuhkan segera AES dan batalkan semua saman ! - BEN ASHAARI

Mansuhkan segera AES dan batalkan semua saman !

Hurmm... Bukan ke dalam manifesto ari tu kata nak mansuhkan AES ? Kenapa bila dah ada kuasa , segalanya nak dikaji ? Walhal...



Tak perlu dah AES ! Memadai dah ada polis trafik dan JPJ. Sememangnya bila kena saman dek Polis Trafik , aku bayar ! Tapi AES ???  Di kawasan tak masuk akal ! Di Putrajaya contohnya.. Berapa banyak tiang AES ada kat situ ? Aku kena kat situ je dekat 2 ke 3 saman. Bukan laju mana pun. Terus lampu kuar ! Disuruh bayar RM300 ! Jadahnya ??? 

Pelik... sebelum berkuasa reti lak paham membebankan rakyat. Nah sekarang , nak kaji dulu ?



Diulangi... memadailah dengan polis trafik dan JPJ. Jangan jadikan rakyat sumber pendapatan !

2 ulasan:

  1. kene tgk kawasan kot.. kalau kawasan yg sesuai dgn pemanduan laju x payah la letak benda ni..

    BalasPadam
  2. Memang agak membebankan, patutnya letak kat kawasan yang kerap berlaku kemalangan je.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.