Bersenam tapi masih lagi sakit ?


Dua tiga hari ni , rasa semacam jer. Dan terjawab... darah tinggi ! Hurmm.. tapi masih belum gi klinik untuk dapatkan rawatan. Aku makan panadol dan tidur jer. Aku imbas kembali kenapa aku boleh sangkut kembali dengan 'darah tinggi'.

Beberapa faktor. Tidur tak cukup. Maksudnya , rehat. Makan tak betul. Banyak garam punca hadirnya kembali 'darah tinggi'. Dan ragam anak anak setiap hari yang sepatutnya jadi penenang tapi aku jadi stress lak.  Salah aku. Diorang ok jer.

Apa kena buat ? Sepatutnya gi dapatkan rawatan tapi rasanya aku nak cuba dulu cara lama aku.. Detox dulu. InshaAllah.

Doakan yer.

5 ulasan:

  1. semoga diberi kesihatan yg berterusan bro..

    BalasPadam
  2. Mungkin kena beli alat periksa tekanan darah..sebab mertua PC beli atas nasihat doktor juga supaya boleh pantau tekanan darah di rumah sementara nak ambil ubat dan temujanji seterusnya berjumpa doktor.

    BalasPadam
  3. semoga ben sentiasa diberi kesihatan baik.Mungkin kena p bercuti lagi.. tenangkan fikiran,bercuti di kampung.Best tu

    BalasPadam
  4. uishhh bahay tu ade darah tinggi... xmo stres2 bang ben.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.