Ada ke kedai makan camni kt Kuala Lumpur ?

Lapar selepas landing tadi .. Adik ipar aku dtg jemput kitorang kt KLIA dan terus ke Gombak utk hantar dia balik..


Tak tau nk mkn kt mana . Adik ipar aku cadang mkn kt tempat yg selalu dia dan kawan dia mkn ..  Katanya kat situ tokey dia tak berkira langsung .. Siap tinggal pesan kat diorang , kalau takde duit sekali pon dtg je mkn kt situ .  Paling murah dia pernah charge , 50 sen dg lauk macam macam !!


Macam tak percaya , kan ? Ini KL okeh !! Sampai kat sana , aku tgk restoran tu , boleh tahan ramai gak .. Budak sekolah pon dtg mkn situ ..


Aku amik lauk.. ikan keli , ayam masak merah , telur puyuh , air teh o ais .. Wife amik ikan patin , ulam .. Adik ipar , ikan keli ..air teh o limau .. Tau berapa harga ?? Bayar je la berapa berapa pon !!


Terkejut ? Hehe .. aku ckp betul betul ler .. Dia mintak RM10 jer .. Dan duit tu aku bg kat dia .. dia bg kat Qhaliff .. huhu ..


Patut la ramai org dtg mkn situ .. Lauk byk pilihan .. murah serta tak berkira dan senantiasa tersenyum ..


Sapa yg tinggal kat Gombak. ,g kat kedai akak ni area Taman Selasih ..


Semoga dia terus dimurahkan rezeki ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

37 ulasan:

  1. dia kenal Uncle Ben la tuuuuu :'D

    Moga dia dimurahkan rezeki..Aamiin.

    BalasPadam
  2. moga² dimurahi rezeki slalu2

    BalasPadam
  3. wahhhhhhh ade kedai mkn mcm tu..
    serius xpernah jupe lagi
    untung la kn..
    murah rezeki kedai tu =)

    BalasPadam
  4. yaAllah.. payah nak jumpa ni.. 1 dalam 1juta kedai

    BalasPadam
  5. PEH BIAR BETUL........NAK JUGAK MAKAN MCM TUH....

    BalasPadam
  6. biar betul? moga murah rezeki kakak tu kan..

    BalasPadam
  7. murah rezeki tauke kedai tu kan... ^^

    BalasPadam
  8. kalau kedai macam ni, InsyaAllah pelanggan dia takkan berhenti2.. pasti akan ramai.. sebab zaman sekarang ni, kedai makan semuanya mahal2.. sampai kadang2 ada orang yang sanggup tak makan tgh hari semata2 nak jimatkan duit. termasuklah diri aku yang agak kacak ni

    BalasPadam
  9. Owh... dah biasa dah dgn kedai macam tu. But ini first time dengar kedai melayu. selalu indian. Dia buat function yg sama. All-you-can-eat .. byr pun ikut suka...

    BalasPadam
  10. tq abg ben atas info..murah rezeki tokey kedai

    BalasPadam
  11. jangan kata kat KL kat penang pon blom tentu lagi ado.. murah rezeki akak tu hendaknye :)

    BalasPadam
  12. wah, bagusnya org tu..moga murahlah rezeki dia~ :)

    BalasPadam
  13. takde gambar kedai tu ke abang ben?

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah..rezeki Qhaliff la gamaknyer tu...

    BalasPadam
  15. wooo..murahnya kalo cam2..kena try ni..ad alamat penuh die x abg ben?

    BalasPadam
  16. biar btol...
    nk g la nt..huuuu..

    BalasPadam
  17. harap2 murah rezeki tuan kedai tu

    BalasPadam
  18. wah..begitu pemurah. wujud juga kedai macam ni ye? semoga murah rezekinya.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  19. Boleh suggest pada budak2 UIA tu.Bolehlah dia org save budget.Kalu kat Pasir Gudang ni jangan harap.Cekik darah adalah!

    BalasPadam
  20. cukup 4o org ckp "murah rezeki" akan termakbul I.ALAH ...

    BalasPadam
  21. bestnya,mesti dia rezeki murah en :)

    BalasPadam
  22. Patut la ramai orang kat situ...nak pergi cari lah sabtu ni....

    BalasPadam
  23. Ya Allah masih ade lagi orang macam tu..

    Moga murah rezeki tauke tu.. Amin..

    Tiba2 rase cam sayu plak.. alhamdullillah ad lagi org pemurah macam ni..

    BalasPadam
  24. masih ada lagi orang macam tu.. moga rezeki dia makin bertambah.. amin..

    BalasPadam
  25. Wah! Padanla ramai customer ye.. Dah setahun lebih duk kat Gombak tapi tak pernah plak terjumpa restoran nih.. Murah rezeki dia ye.. Apa nama restoran tu? Bleh try nih.. =)

    BalasPadam
  26. dye tanam saham akhirat , semoga terus dipermudahkan rezeki .

    BalasPadam
  27. alhamdulillah.. mudah-mudahan, dimurahkan rezeki yang banyak. bukan senang nak jumpa kedai dan pemilik yang murah hati, murah dengan senyuman lagi... syukur alhamdulillah,,,,

    BalasPadam
  28. biar btl da kdai cmni.pe nme kdai tu ye?

    BalasPadam
  29. selalu nye, kedai makan yg macam ni owner dia kelantan... kat sebelah tempat keje pon cam tu gak...

    BalasPadam
  30. kawan saya duk kt taman selasih tp dia ckp mn ade kedai mcm tu.. salah taman kot en Ben.. sapa tau cuba bgtau lokasi sebenar kedai mkn ni.. TQ

    BalasPadam
  31. @SuZiE berhampiran dengan taman tu .. kedai tu bukanlah ternama mana pon tapi ramai pengunjung ..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009