Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 8 Mei 2012

Anak buah ku yg poyo ..

Dia nak ikut aku sgt g gunting rambut .. Sampai kedai gunting ,takut lak nak masuk .. Dia takut dgn bunyi mesin ..


Pastu , aku kena pow mainan !!


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 komen :

MISS Z BERCELOTEH berkata... [Reply to comment]

huhuhu..besa la tu budak2 heheh

petua hilangkan sedu/ hiccup

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/petua-hilangkan-sedu-hiccup.html

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

hahaha.. dia mmg plan awal2 nak pow abang ben tu.. pak sedara dia yg ni kan byk duit.. hehehe

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata... [Reply to comment]

hahahahha...pandai dia nk knakn pak cik dia...

Syuhada Nasya berkata... [Reply to comment]

hekhekhek.. kasiahn abg ben kan .. leyan je lah karenah budak tu hihii

Syuhada Nasya berkata... [Reply to comment]

hekhekhek.. kasiahn abg ben kan .. leyan je lah karenah budak tu hihii

Cik Adieb berkata... [Reply to comment]

Style dia berjalan smart :p

ecadwinkyasha berkata... [Reply to comment]

sekali-sekala nak pow pak sedara dia..bagus betul timing tu.ahaha :D

keli menari berkata... [Reply to comment]

budak banyak akal ! good job !hehe

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Alaaa..takpe lah pak ngah manyak duit tu...lepas ni paw helikopter plak dengan pak ngah ok...

logorithm berkata... [Reply to comment]

Ikut ke kedai gunting rambut tuh alasan jer... sebenarnya dia nak ke kedai jual mainan kat sebelah... :-D


Terbaru dari Logokoko:

[U] Cuci caci

[U] Lalat yang buta

[U] Construction FAIL!

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

Wahh dpt mainan..

P/s: anak saya dulu pun takut bunyi mesin tu

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI