Anak buah ku yg poyo ..

Dia nak ikut aku sgt g gunting rambut .. Sampai kedai gunting ,takut lak nak masuk .. Dia takut dgn bunyi mesin ..


Pastu , aku kena pow mainan !!


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 ulasan:

  1. huhuhu..besa la tu budak2 heheh

    petua hilangkan sedu/ hiccup

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/petua-hilangkan-sedu-hiccup.html

    BalasPadam
  2. hahaha.. dia mmg plan awal2 nak pow abang ben tu.. pak sedara dia yg ni kan byk duit.. hehehe

    BalasPadam
  3. hahahahha...pandai dia nk knakn pak cik dia...

    BalasPadam
  4. hekhekhek.. kasiahn abg ben kan .. leyan je lah karenah budak tu hihii

    BalasPadam
  5. hekhekhek.. kasiahn abg ben kan .. leyan je lah karenah budak tu hihii

    BalasPadam
  6. Style dia berjalan smart :p

    BalasPadam
  7. sekali-sekala nak pow pak sedara dia..bagus betul timing tu.ahaha :D

    BalasPadam
  8. budak banyak akal ! good job !hehe

    BalasPadam
  9. Alaaa..takpe lah pak ngah manyak duit tu...lepas ni paw helikopter plak dengan pak ngah ok...

    BalasPadam
  10. Ikut ke kedai gunting rambut tuh alasan jer... sebenarnya dia nak ke kedai jual mainan kat sebelah... :-D


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Cuci caci

    [U] Lalat yang buta

    [U] Construction FAIL!

    BalasPadam
  11. Wahh dpt mainan..

    P/s: anak saya dulu pun takut bunyi mesin tu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.