Kemalangan di Himpunan Jutaan Belia 2012 , Putrajaya ??

by - Ahad, Mei 27, 2012

 

Terkejut gak bila ada rakan di FACEBOOK bagitau ada kemalangan melibatkan salah satu aktiviti yang diadakan di Putrajaya semalam. Dengarnya dari acara drag race .. Kesahihan ? Ada yang menafikan tapi menariknya ada blog mengeluarkan gambar melibatkan kemalangan tu .. Hurm ..

Hurm .. perkara gini kadang kadang tak perlulah nak disorokkan sebab ramai mata melihat dan ada yang amik bukti sbb tau akan ada pihak beria menafikan . Ini sebenarnya memburukkan lagi nama penganjur .. Akui dan selesaikan dengan cara baik .. Senang gitu kan ? Rakyat lebih hormat mereka yang jujur dan bukannya bijak berselindung .

Apa yang perlu , tahap keselamatan perlu dipertingkatkan . Bukan apa , aku sendiri pon pernah tengok drift kat Putrajaya ni .. Jarak penonton dan peserta  tak jauh .. Kalau terbabas ? Memang tak cerita banyak punya laa ..

 

Sumber gambar : PanggungOpera

You May Also Like

10 comments

  1. ada baca tadi,ada yg meninggal

    BalasPadam
  2. drag race abg ben.. keta 2 ilang kawalan.. penganjur MUSC.. kalu iktkan arie nie ada drag race utk moto .. tpi depa batal atas sbab ciri2 keselamatan..

    BalasPadam
  3. mmg ada xcident semalam ben . Fiza kat situ semalam .

    BalasPadam
  4. Kalau betul takziah. Sepatutnya menjadi pengajaran kepada penganjur supaya lebih mengutamakan keselamatan. Kemalangan boleh berlaku dimana-mana. Dalam apa juga keadaan. Semua itu urusan Allah tetapi sebagai manusia kita mesti berikhtiar.

    BalasPadam
  5. isyh..memg bahaya ni...akupn bru je nk g putrajye ni..tp bukn nk gi tmpt ni..hehee..byk lg tmpt len yg bleh dikunjungi..

    BalasPadam
  6. Knp nk selindung? Terang lagi bersuluh..
    Bengong..

    BalasPadam
  7. baru je semalam pergi himpunan belia..ok jer xde pape..terkejut lah jugak dpt tahu de accident nih..

    BalasPadam
  8. Nak ajar belia merempit bukan waktu tgh mlm..xterang.kan da kene langar 2.penganjur 100% kene bertggjwb.he3

    BalasPadam
  9. kawan saya yg meninggal tuu.dua org lelaki yg menaiki motor.sungguh sadis :'(

    BalasPadam