Mustahil ? Tentu la tidak kan ..

 

Kreativiti membawa anda ke satu tahap yg tak mungkin dicapai oleh mereka yg malas berfikir .. Jangan gelak kerana ianya tak mustahil boleh berlaku..

image

Dulu , bila ternampak orang cakap sorang sorang , kita kata giler.. Sekarang ni , majoriti manusia atas muka bumi ni dok cakap ngan besi di tangan ..

Star Wars .. satu projek yang dikatakan giler .. Apa kes sekarang ? Dan banyak lagi.. Segalanya bermula dari imaginasi dan jadikan realiti..

Aku sendiri pon tak sangka leh jana pendapatan melalui blog .. Tapi aku mmg ada angan-angan .. Heheh ..

 

Mintak sokongan skit .. UNDI BENASHAARI.COM di DIGI WWWOW – BLOGGER OF THE YEAR .. KLIK .. http://bit.ly/JiGSp6 dan klik VOTE .. tu je.. Terima kasih :)

2 ulasan:

  1. nak kata komputer, tapi ada mesin taip, huhuhu

    BalasPadam
  2. yang org dalam gambar pegang tu sterika eh? hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009