Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 5 Mei 2012

Mustahil ? Tentu la tidak kan ..

 

Kreativiti membawa anda ke satu tahap yg tak mungkin dicapai oleh mereka yg malas berfikir .. Jangan gelak kerana ianya tak mustahil boleh berlaku..

image

Dulu , bila ternampak orang cakap sorang sorang , kita kata giler.. Sekarang ni , majoriti manusia atas muka bumi ni dok cakap ngan besi di tangan ..

Star Wars .. satu projek yang dikatakan giler .. Apa kes sekarang ? Dan banyak lagi.. Segalanya bermula dari imaginasi dan jadikan realiti..

Aku sendiri pon tak sangka leh jana pendapatan melalui blog .. Tapi aku mmg ada angan-angan .. Heheh ..

 

Mintak sokongan skit .. UNDI BENASHAARI.COM di DIGI WWWOW – BLOGGER OF THE YEAR .. KLIK .. http://bit.ly/JiGSp6 dan klik VOTE .. tu je.. Terima kasih :)

2 komen :

jejarikucing berkata... [Reply to comment]

nak kata komputer, tapi ada mesin taip, huhuhu

deno berkata... [Reply to comment]

yang org dalam gambar pegang tu sterika eh? hihi

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI