Pemenang untuk peraduan TOSHIBA ULTRABOOK ialah ..

 

Setelah ditapis begitu lama .. Minta pendapat juri agung serta juri awam , maka diputuskan anak bulan telah kelihatan .. Eh , silap .. diputuskan bahawa pemenang peraduan TOSHIBA yang aku buat baru baru ini dimenangiii oleeehhhhhh .. oleehhh … Terang-terang dah nampak sapa kan ? Hehehe ..

 

image

Yearghhh .. Dia laa .. sapa lagii .. CIK BUNNY .. Jadi, keputusan adalah mutamat .. Jawapan paling tepat adalah pilihan juri dan juga aku .. Maaf la yer  , kami takde kene mengena .. Aku kalau boleh , semua menang ! Tapi apakan daya .. Satu hadiah je aku ada .. Tu pon sponsor .. huhu ..

Buat yang dah join peraduan tu , terima kasih kerana sudi luangkan masa .. Dan buat CIK BUNNY , sila email saya dengan segera sebelum sapa pakai earphone tu !

image

Cepat cik bunny , roger saya.. Anda ada tempoh , 24 jam sebelum hadiah itu dimusnah .. Jeng jeng jeng jeng… jeng jeng jeng .. Lagu ala ala Mission Imposible ..

10 ulasan:

  1. perghhhh...tahniah2... jgn musnahkn...hihihi

    BalasPadam
  2. alahai. bkn fya pelangi ke ? haha :P masuk pun idok, nk menang hapenya :P



    btw, tahniah cik bunny :)

    BalasPadam
  3. dah email ke benashaari@yahoo.com. check k =)

    BalasPadam
  4. kalo email saya tak sampai, cepat2 bagitau saya k

    BalasPadam
  5. wahh .. tahniah cik Bunny :)

    BalasPadam
  6. Tahniah Cik Bunny.....
    Ceh Abg Ben.... Ayat buruk siku...
    hehheheheheh.... =P

    BalasPadam
  7. wahh tahniah cik bunny ;-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.