Rindu kat Qhaliff ..

 

Rindu nak dengar dia teriak. Aku tak leh dengar dia nangis.. Pantas bangun g amik dukung n gigit dagu dia ! Hahahah ..

image

Ikut giler aku , Jumaat ni gak aku balik sana .. Kalau Sabtu Ahad ni takde kerja .. mmg aku wat keje giler ni .. hehe .. Tengok la camana nanti .. huhu ..

Baru tau camana perasaan ada anak .. Sapa rotan anak aku nanti , siap laaa !! Huh ..

10 ulasan:

  1. hahaha amaran keras tuh...ekekeke...

    BalasPadam
  2. hahaha.. dah sah-sahler dak Qhalif dengan wife je kat rumah.. agak2 sape yang berani rotan ek..

    BalasPadam
  3. dah nk abis pantang kan balik la cni ....

    BalasPadam
  4. Siapa rotam nanti satu kampung kita serang xD

    BalasPadam
  5. baru tau kan nape ada cikgu kena rotan dengan mak bapak... hahaha...

    pssstt... kami gi kok lanas hujung minggu ni bro... Qhalif kat area mana ye?...leh gi jenguk budak bulat ni sambil2 kan?

    BalasPadam
  6. laju nye daddy nye angkat Qhaliff..

    ikot kate org tua jangan selalu sgt angkat dokong sane sini ,nnti dah besar sikit lgsung xleh hilang mak ayah dpan mate dia.
    wat keje pon susah..
    sy xtaw la kebenarannye abg ben.tapi jadi pada kak saudara sy sendiri.pegi tandas sekejap pon nangis!haduii

    BalasPadam
  7. alololo comelnya dia

    petua hilangkan sedu/hiccup

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/petua-hilangkan-sedu-hiccup.html

    BalasPadam
  8. comeynya dia :) tu la baru tau perasaan ada anak kan? sangat heavenn :) lau bleh 24-7 mau menempel bersama! hiks

    BalasPadam
  9. Haha wor...sape rotan kena libas balik. XD

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009