Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 8 Mei 2012

Rindu kat Qhaliff ..

 

Rindu nak dengar dia teriak. Aku tak leh dengar dia nangis.. Pantas bangun g amik dukung n gigit dagu dia ! Hahahah ..

image

Ikut giler aku , Jumaat ni gak aku balik sana .. Kalau Sabtu Ahad ni takde kerja .. mmg aku wat keje giler ni .. hehe .. Tengok la camana nanti .. huhu ..

Baru tau camana perasaan ada anak .. Sapa rotan anak aku nanti , siap laaa !! Huh ..

10 komen :

SumeSakan berkata... [Reply to comment]

hahaha amaran keras tuh...ekekeke...

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

hahaha.. dah sah-sahler dak Qhalif dengan wife je kat rumah.. agak2 sape yang berani rotan ek..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

balik jgn x balik...

eh jumaat?

eima berkata... [Reply to comment]

dah nk abis pantang kan balik la cni ....

Lina Kah berkata... [Reply to comment]

Siapa rotam nanti satu kampung kita serang xD

Rozita berkata... [Reply to comment]

baru tau kan nape ada cikgu kena rotan dengan mak bapak... hahaha...

pssstt... kami gi kok lanas hujung minggu ni bro... Qhalif kat area mana ye?...leh gi jenguk budak bulat ni sambil2 kan?

keli menari berkata... [Reply to comment]

laju nye daddy nye angkat Qhaliff..

ikot kate org tua jangan selalu sgt angkat dokong sane sini ,nnti dah besar sikit lgsung xleh hilang mak ayah dpan mate dia.
wat keje pon susah..
sy xtaw la kebenarannye abg ben.tapi jadi pada kak saudara sy sendiri.pegi tandas sekejap pon nangis!haduii

MISS Z BERCELOTEH berkata... [Reply to comment]

alololo comelnya dia

petua hilangkan sedu/hiccup

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/petua-hilangkan-sedu-hiccup.html

Mummy Adriana berkata... [Reply to comment]

comeynya dia :) tu la baru tau perasaan ada anak kan? sangat heavenn :) lau bleh 24-7 mau menempel bersama! hiks

Tracey berkata... [Reply to comment]

Haha wor...sape rotan kena libas balik. XD

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI