Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 4 Mei 2012

Sejuk daaah !

 

Alhamdulillah ..

image

Sejak semalam , panas di Kok Lanas .. Muka aku mmg meleket memanjang .. Kena rajin mandi je.. Kat rumah pon pakai seluar paras lutut je.. Kalau tak , mmg aku sentiasa berjubah je .. Ecehh .. Poyoss tull .. Takde makna laa.. pakai tracksuit je.. Tak layak pakai jubah ..

Tadi ada buat entri pasal panasnya di Kelantan skang ni .. Allah mendengar rintihan aku .. Alhamdulillah .. Syukur padaMu .. Hujan dah turun dengan lebatnya.. Rasanya tak la tahap banjir punya .. InsyaAllah ..

Terus sejuk cuaca di Kok Lanas skang ni .. Huhuh.. Harapnya , Qhaliff malam ni pon dapat la tidur lena.. Dah dua malam dia tidur kul 4 pagi .. Paginya lena semacam jer .. Tengah malam lak berjaga…

5 komen :

Eera Shera berkata... [Reply to comment]

kuala tganu pn baru turun ujan td..dah lama x ujan..alhamdulillah ;)

Fariz Reza berkata... [Reply to comment]

Kat JB ujan gak.....2 sesi pagi dan petang tadi

Nur Hasyimah Mahasan berkata... [Reply to comment]

Kl ni dh 2 ari panas terik after 2 ari hujan lebat....

deno berkata... [Reply to comment]

ha'ah... kat kawasan deno hujan berserta ribut!!!

suzzsuzie berkata... [Reply to comment]

kt Kuantan ni tadi panas terik..alhamdulillah dah hujan jugak..agaknya semua neg pantai timur panas seb siang n hujan lebat waktu malam kot

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI