Lahad Datu oh Lahat Datu ..

by - Sabtu, Mac 02, 2013

 

Takziah buat mereka yg terkorban dan ianya yang cukup membanggakan ! Teringin aku terkorban kerana mempertahankan negara ! Bukan semua orang berpeluang merasainya. Yelah , dari mati sbb kolestrol sbb terlebih makan atau merempit , baik mati syahid sebegitu kan ? Al-Fatihah. Semoga roh mereka bersama yang diredhai Allah ..

Aku sebenarnya malas nak update bab bab sesuatu yang kurang pasti lebih lagi hanya baca di akhbar kerana terlalu banyak dah perbezaan dan ketidaktulusan dalam menyampaikan maklumat. Maaf cakap la yer .. Jangan terasa . Sebab tu aku berfikir berkali kali sebelum nak update .

Mengenai isu yang sedang hangat diperkatakan di Lahad Datu tu , terdapat dua cerita . Satu , kerajaan jadi dalang. Kedua , kerana pembangkang ! Mana satu yang betul ?

Sapa yang jadi dalang , mereka membuatkan peristiwa kota Melaka ditawan pejajah akan menjadi kenyataan  gara gara pengkhianat !! Orang orang seperti ini patut dihukum seberat beratnya ! Mereka terlalu mementingkan agenda mereka dari untung nasib rakyat ! Jangan gunakan istilah untuk berjaya , perlu mengorbankan seseorang ! Itu istilah haramjadah !

Semoga segalanya selesai dengan segera tanpa ada lagi yang terkoban. Hanya ALLAH mengetahui apa yang ada di hati mereka . Dan kita, hanya mampu berdoa ..

You May Also Like

10 comments

  1. aku pun sama.. tak tahu nak cakap apa ttg kes ni.. cuma ucapan takziah pada mereka dan sama-sama sedekahkan Al-Fatihah.. Pengorbanan demi negara..

    BalasPadam
  2. maklumat pasal Lahad Datu ni tak clear lagi , ada yang kata komando mati , ada yang kata tak mati , jom join segmen SEGMEN : KOMEN & CADANG BLOG ieta

    BalasPadam
  3. salam takziah untuk mereka yang terkorban.. al fatihah :(

    BalasPadam
  4. encik Ben kalau akhbar tu encik Ben kata tak tulus, habis tu nak percaya mana? blog! hmmmmm

    BalasPadam
  5. one more thing, you're making speculation here, be careful, lagi ramai yang tertipu.

    BalasPadam
  6. @FataMorgana ada saya sebut BLOG ? Camana dengan FACEBOOK ? TWITTER ?

    BalasPadam
  7. @FataMorgana mereka lebih bijak dari anda dan pastinya mereka mampu menilai lebih baik dari anda menilainya

    BalasPadam
  8. Yaa, saya setuju dgn pendapat bahawa isu ni masih belum jelas... T_T apapun insyaAllah doa jalan..

    BalasPadam
  9. Hanya mampu mengucapkan takziah dan Al-Fatihah.Kalau ada niat tidak baik Insya-Allah akan terbogkar juga nanti...

    BalasPadam
  10. berdoalah agar malaysia sentiasa aman ... takziah uuntuk keluarga yg terkorban

    BalasPadam