Bila ajal menjemput ..

by - Ahad, Mac 31, 2013

 

Wanita maut leher tertusuk besi

Dari Sinar Harian ..

SEREMBAN – Seorang wanita menemui ajal dalam keadaan menyayat hati apabila lehernya tertusuk sebatang besi sepanjang setengah meter yang dipercayai terpelanting dari sebuah lori arah bertentangan ketika sedang memandu di Jalan Batu 8, Kampung Nyatoh, semalam.
Dalam kejadian  jam 10.45 pagi itu, mangsa, V Inthirani, 50, bersama adiknya, V Thilaga, 32, dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Taman Bunga Sejati kira-kira satu kilometer dari lokasi kejadian.

Thilaga  berkata, sebelum kejadian, dia menyedari kereta mereka berselisih dengan sebuah lori satu tan yang tidak membawa muatan. – Baca sambungannya di SINI .. “.

 

Hurm .. Bapak aku selalu pesan .. Kalau memandu , jarakkan kereta dari lori atau kenderaan berat dan besar terutama lori lori besar ni .. Bukan apa, kebanyakkan kenderaan tu guna tayar celup .. Kalau meletup , perghhh… Serpihan berterbangan ke arah belakang .. Bayangkan kalau kita sedang rapat dengannya ? Hurmm ..

Pernah berlaku pada abang aku .. Nasib baik kena pada bahagian depan kereta.. Kalau kena cermin ?

Baru-baru ni , kawan aku ada cerita .. Isterinya nyaris kemalangan gara gara tayar lori yang bawa sayur meletup ! Isterinya pulak memandu seorang diri ke pejabat . Dia outstation .. Hurmm .. Nasib baik la kena depan kereta .. Leh tahan gak la kerosakkannya .. Tapi syukur pada Allah dia dan kandungannya takde apa apa ! Haaa.. Mengandung okeh !! 

Berhati hati .. Tak perlu tunjuk hero bila berada di atas jalan raya !

You May Also Like

1 comments

  1. Memang ngeri kalo duk belakang lori dekat2...
    Tapi disebabkab ngeri tu, ramai yang tak sabar nak oever take lori tanpa fikir bahaya lain plak yang tunggu...

    BalasPadam