Yang ni mmg menakutkan aku !!

by - Khamis, Mac 21, 2013

 

Kalau selisih dengan kenderaan berat , aku mmg takut sungguh ketika memandu ! Yang sering terbayang andai bebanan dia tu himpap kereta yang aku pandu !

Bukan tak pernaj jadi kes ni .. Rasanya ari tu kayu balak kan ? Malang tak berbau sungguh … Hurmm ..

Dan tadi , wife otw balik ke rumah jap … dan .. hurmmm tuuuu .. dalam gambar tuuuu .. Treler yang angkut traktor tu terlepas dari ikatannya dan menghempap kereta yang kebetulan bertentangan dengannya ..

Apakah yang terjadi seterusnya ? Wife pon tak sempat jadi paparazzi .. Dia sendiri redah jalan bertentangan sbb jalan dah ditutup untuk kerja kerja alihkan kenderaan tu ..

Haih … Kita hati hati , orang lain ? Hurmmm..

You May Also Like

10 comments

  1. rasa trauma jugak kalu kete lalu tepi lori besar ni...terbayang2 je barang atas lori tu jatuh hempap cermin kete hehe.....seriauuuuu!

    BalasPadam
  2. skrg ni ngan fobia ngan lori..

    BalasPadam
  3. kalau otw balik kelantan memang seriau kalau blkg lori balak, sesegera mungkin cari ruang dan peluang untuk potong..

    BalasPadam
  4. Ya Allah. Semoga semuanya selamat dan kita dilindungi dari perkara ini

    BalasPadam
  5. memang seram bila selisih dengan lori besar... terutama bila kat selekoh...

    BalasPadam
  6. menakutakan betul. tu la kita memang kena sama2 berhti2.

    BalasPadam
  7. tak suke lalu tepi lori yang barang die bawah tu besar gabak.. tapi yang ikatnye tu.. kali kecik yang amat.. membahayekan orang lain.. kan best kalau ade jalan lori yang khas.. xpayah campur dengan kerete langsung.. jalan ok.. bukan lorong lori..

    BalasPadam
  8. Kalau kita percaya pada takdir dan qada dan qadar perkara ni x jadi masalah. Allah dah kata kun fayakun, kalau kita cuba elak pon tp benda ttp nak jadi tetap akan jadi kalau bkn arini mgkn esok ataupun bkn kat situ tp kat sana. Redha seperti apa yg dr muhaya selalu ucapkan. Insyaallah saling tuding antara satu sama lain x akan berlaku.

    BalasPadam
  9. Hoiyooo... ia amat menakutkan

    BalasPadam