Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 31 Julai 2014

Kelebihan GoPro bila berhari raya !

 

Bila gi berhari raya di rumah kawan kawan .. pastinya akan ada yang mintak amikkan gambar.. Bila guna kamera handphone , payah nak undur undur haaa.. Kang terlanggar meja kerusi atau orang.. dah satu hal ..

Maka , tadaaaa .. Gunakanlah GoPro .. Letak kat tempat tinggi pastu halakan ke ruang tamu.. Dan .. Tu diaaa… Dapat semua sekali ! Hahahaha.. Pueh hati kooo ..

Terlupa nak pasang di dua rumah sebelum ni.. Entah tetiba di rumah ni , aku gatal nak pasang.. Heee.. Senang tuuu..

Cun gambar kan ? Nak tambah akesori pasni.. Nak letak kat kepala .. heee…

2 komen :

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

la..bestnya go pro ni..dapat cover satu rumah trus...

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

Oh..macam tu ek...mesti best ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI