Kelebihan GoPro bila berhari raya !

 

Bila gi berhari raya di rumah kawan kawan .. pastinya akan ada yang mintak amikkan gambar.. Bila guna kamera handphone , payah nak undur undur haaa.. Kang terlanggar meja kerusi atau orang.. dah satu hal ..

Maka , tadaaaa .. Gunakanlah GoPro .. Letak kat tempat tinggi pastu halakan ke ruang tamu.. Dan .. Tu diaaa… Dapat semua sekali ! Hahahaha.. Pueh hati kooo ..

Terlupa nak pasang di dua rumah sebelum ni.. Entah tetiba di rumah ni , aku gatal nak pasang.. Heee.. Senang tuuu..

Cun gambar kan ? Nak tambah akesori pasni.. Nak letak kat kepala .. heee…

2 ulasan:

  1. la..bestnya go pro ni..dapat cover satu rumah trus...

    BalasPadam
  2. Oh..macam tu ek...mesti best ...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009