Akhirnya , 3 beranak berposing untuk iklan majalah.. - BEN ASHAARI

Akhirnya , 3 beranak berposing untuk iklan majalah..


Alhamdulillah.. bukanlah nak cari makan guna anak anak tapi memang nak jadikan satu kenangan buat aku sejak bergelar blogger ni.. nak diorang bangga gak nanti bila dah dewasa.. Iklan apa dan majalah mana tu , nanti korang tau gak la. Tau la aku kan.. confirm akan 'kecoh' punya. Hahahaha.. InshaAllah ...

Paling best... Qhaliff cukup selesa berposing dan Zahra masih sedikit kekok dan banyak terganggu dengan permainan serta komputer yang ada di studio. Hahahaha.. 



Nanti nak tengok sorang lagi bersama. Semalam , sibuk dia 'membebel' dari luar. Ajak join ? Jangan mimpi laaa.. hahahaa.. 

Baju Melayu dari Adreana Rose ni memang buat aku kelihatan segak tul ! Hahahaha... Baju Qhaliff dari Omar Ali.

13 ulasan:

  1. Cunnya qhaliff dan zahra.. alhamdulillah blh jadikan kenangan untuk diaorang jugak nanti..

    BalasPadam
  2. Nampak cantik terletak gitu omar ali punya baju...dekat je cawangan kedai tu dgn rumah juju...mcm nak singgah la

    BalasPadam
  3. tahniah BEN ASHAARI yang segak berbaju melayu bersama kesayangan .Ini tentu untuk program rayakan!!!!!

    tebumanis78.blogspot.my

    ummuhurairah78.blogspot.my

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...rezeki abg ben dan anak-anak ni....next boleh ajak Aariz pulak...

    BalasPadam
  5. Tahniah. Pasti anak2 bangga ada daddy blogger

    BalasPadam
  6. Tahniah, comel je dua orang tu.

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. suka tengok aben dan anak-anak..

    BalasPadam
  8. bestnya. Nanti dah besar akan jadi keangan terindah anak-anak.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.