Dah tau camana Aariz berjaya loloskan diri!


Ketika kejadian, aku sedang kutip pakaian jemuran. Sewaktu nak keluar tu, aku kunci pagar ni. Biasanya, dia akan meraung nak ikut keluar. Tapi kali ni tidak sama sekali. Aku pelik gak apahal dia boleh cool semacam jer?? 

Rupanya dia set dalam kepala dia seolah berkata, "Ada aku kisah kena kunci ni??". Dengan tenang dia menunduk dan melakukan aksi yang mana abang dan kakak dia pun tak pernah buat sama sekali ! Camana dia tau dia mampu loloskan diri tu pun aku tak tau.. Hahahahaha. Budak ni kaannn.. Byk betul akal dia. 




Bila dah berjaya kuar, dia pandang aku dengan muka penuh kesombongan !!

Well?? ?


Arghhhhh!!! Masukkkk balikkk... Dah malam!

12 ulasan:

  1. ala bijaknya dia melolos diri dari pagar tu hahhaha..besar nnt pandai budaknya..:)

    BalasPadam
  2. hahaha lawak, akal budak yang berkembang, macam macam dia nak explore, ada juga menguji kesabaran kita sebagai mak ayah.

    BalasPadam
  3. Sikit hari lagi tak lepaslah tu..hehehe..

    BalasPadam
  4. Hahahahaha.. Hailah budak bertuah.. Nampaknya lepas ni kena buat sesuatula kat grill tu ya..

    BalasPadam
  5. Haaaa bijak betul, kena extra care ni!

    BalasPadam
  6. muat lak kepalanya keluar... hehehe.... anak bijak2...

    BalasPadam
  7. uissh ..kalah anak askar ...huhu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.