'Open House' Zy Phyto dan kelahiran SaudagarHerba.com

by - Rabu, Julai 04, 2018

Menarik ! Tu je aku boleh ucapkan dan tahniah buat Zy Phyto atas 'kelahiran' SaudagarHerba.Com. Hehehe... Baru baru ni aku dan rakan rakan blogger #KBBA9 ada ke majlis rumah terbuka anjuran Zy Phyto di Puncak Alam. Majlis tu memang meriah la. Tetamu tak putus putus datang. Rezeki buat En.Zaidi Yusof dan Puan Amelia Akma, dua insan yang cukup 'power' disebalik kejayaan Zy Phyto yang turut dikenali sebagai King Of Oem. Boleh baca kisah mereka di buku Odyssey - Dari Lembah ke Puncak.

Majlis yang bermula dari jam 12 tengahari dan berakhir 6 petang tu , menyediakan pelbagai makanan yang sedap sedap belaka. Tapi aku lebih tertarik dengan char keow teow. Hehehe.. 3 pinggan aku balun non stop ! Huhuhuh... Tu pasal aku kurang pergi open house. Aku kuat makan sebenarnya. Hahahaha... 






Antara produk keluaran Zy Phyto

Tanda kelahiran SaudagarHerba.Com


Sedikit info mengenai SaudagarHerba.com.
  • Ditubuhkan pada 2016.
  • Turut dikenali sebagai ZY Herbal Science Sdn. Bhd yang membekalkan bahan mentah kepada peneraju industri produk kecantikan.
  • Antara bahan yang mendapat permintaan tinggi ialah ekstrak herba , serbuk dan cecair yang pastinya mempunyai kualiti serta mencapai standard piawaian yang ditetapkan 
  • Turut miliki sijil Halal dari Jakim.
Dan satu kerjasama turut dibuat antara Kelab Blogger Ben Ashaari dengan Zy Phyto. Mereka menjadi penaja baju kembara untuk tahun 2018. Terima kasih yer. 


Semoga Zy Phyto akan terus cemerlang terutamanya dalam membantu usahawan usahawan kecil. InshaAllah. 






You May Also Like

4 comments

  1. alhamdulillah.. bumiputra dah ada kilang OEM.Cantik baju dari penaja tu.. moga murah rezeki mereka

    BalasPadam
  2. Tahniah ZY Phyto dan terima kasih atas tajaan baju KBBA9.

    BalasPadam
  3. tahniah zy phyto..semoga terus maju

    BalasPadam