Ubah hari kita dengan Shaves2U !

" Mengadap cermin setiap pagi sebelum mandi. Usap janggut. Dalam fikiran aku, nak cukur abis atau sekadar kemaskan?  Persoalan yang sering bermain di minda aku. Kalau cukur abis , kelihatan hensem sangat. Aku nak kelihatan macho jer ! Hahaha.. maka aku pilih untuk trim atau kemaskan jer".

Cari shaver. 

Jumpa. Tengok mata pisau. Berkarat dah. Hurmm...Aduh , duit lagi.. Nak kena kuar beli lagi. Kos , kos dan kos ! Dengan status aku sekarang ni pastinya duit adalah penting. Kena jimat dan banyakkan menyimpan untuk masa hadapan. 

Nah.... ada kawan perkenalkan aku. 

" Ben... ko cuba guna Shaves2U. Sekarang ada free trial. Boleh try dulu. Kalau ok , boleh beli terus je di website Shave2U. ". Katanya.

Masuk ke web Shave2U dan terus sign up untuk free trial ! 

Klik je gambar untuk ke START FREE TRIAL

Dan seperti yang dijanjikan... Nah , sampai depan rumah terus ! Hehehehe... Apa lagi , tak sabar aku nak buka dan lihat sendiri shavers ni. Bukan apa , aku teruja dengan rekabentuknya yang nampak cukup aerodinamik. 

Bilah pisau tambahan dan krim selepas cukur tak termasuk dalam pek percubaan. Boleh dibeli secara berasingan

Free Trial ???
Mula mula aku cuba dulu untuk 2 minggu. Jika rasa Shaves2U ni sesuai sangat dengan aku malah menjimatkan , maka aku buat perancangan.. Pilih blade yang sesuai dan pelan jangka panjang aku. Nak berapa bulan atau amik setahun terus. 

Jika rasa tidak sesuai.. aku boleh cancel jer bila bila masa. 


Mudah je kan ? Bukan susah pun... Jimat banyak dah n. Tak payah nak beratur dah kat kedai dan yang paling penting , kita dapat cukuran bermutu dan shaver yang berkualiti tinggi... buatan USA dan Germany ! 

Nah.. jom tengok rekabentuknya... 

Cukup dinamik. Mudah untuk dikendalikan. Handle getah tapi sangat utuh. Tidak mudah tergelincir ketika bercukur walaupun tangan penuh dengan sabun ketika itu. Dan tidak berkarat sepanjang aku guna ! Nah.... kan kata untung dah. Satu handle ni leh tahan berbulan bulan lamanya. 







Dan dengan menggunakan shaving cream sebelum bercukur dan selepas bercukur , korang akan terasa kelainan sangat pada kulit muka korang tu. Dan yang penting, tiada kepedihan ! Biasanya akan terasa pedih kan ? 

Hehehehe.. aku tau. 


Arko Men After Shave Cream ni tak terdapat dalam Trial Kit dan boleh dibeli secara berasingan.





Haaa.. apa lagi ?? Tak cukup menyakinkan ? Tak pe.. korang cuba jer dapat dulu Free Trial Kit . Pastu buat tempahan. Hadiahkan untuk diri sendiri atau si dia yang tercinta. Kata sayang kan ? Bagi dia manjakan diri setiap pagi sebelum gi kerja. Baru nampak keceriaan di dalam kereta di pagi hari.. Kan kan ? Hahaha..

Ok... Aku kasi link untuk korang dapatkan Free Trial Kit. Klik : http://bdj.bz/S2UBENASHAARI . Dan jika nak buat langganan bulanan atau tahun , masukkan kod diskaun aku ni.. S2UBENASHAARI.

Cepat ! Kod diskaun aku tu tak lamaaa....nanti dah expired , rugi ! 

4 ulasan:

  1. wahhh nak jugaklah.......senang macam ni, memang susah kalau takder shaver, org perempuan pun kena guna gak untuk shave apa2 yg patut....

    BalasPadam
  2. konsep seperti dollar shave club.. :)

    BalasPadam
  3. Wahhh menarik, boleh bagi husband cuba!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.