Bangladesh je ??

Hahaha.. Pastu AFF ? Tu je sasaran tahunan bolasepak  Malaysia .. Aku pasti peminat bola pon ramai dah naik boring ..

Kalu juara lg , pastu ?? Sukan SEA lak ? Asia ? Dunia ? Sampai bila eh ?

Politik je kita teror !

Published with Blogger-droid v2.0.9

8 ulasan:

  1. tadi tengok msia maen mcm teruk. makin teruk. patotnye bile dah kalah dan kalah, kne ade semangat moral tuk kembalikan kepercayaan penyokong. adohyaiiii eksperimen memakan diri!

    BalasPadam
  2. entah bila Malaysia nak pergi world cup

    hehehehe...syok tengok bangla berpesta malam ni

    BalasPadam
  3. assalam, kita dah semakin jauh jika dibanding dgn Korea, Jepun dan mungkin juga Thailand....semakin lama semakin merosot.

    BalasPadam
  4. makin merudum..tak tau mana silapnya...

    BalasPadam
  5. terlalu cepat puas hati..
    jurulatih dan pemain dah silih berganti..
    tunggu tampuk kepimpinan tertinggi je SAY GOOD BY.
    bkn halau tp bagilah cam org lain..

    BalasPadam
  6. byk yg perlu dibaiki ... huuuu..... macam2 lah isu skrg ni.. so plz belajar drpd sejarah.

    BalasPadam
  7. Pemain bola sepak malaysia sekarang ni bukan macam dulu, sekarang fikir main bola, jadi model, bayar tinggi. pindah randah. rasa diri hebat macam kat luar negara. lepas tu bila kena kritik, reti menjawab. kata peminat tak patriotik. bila tgk dorang main semalam. rasa sedih sangat. better lagi pasukan ong kim swee .... datuk R.. fikir-fikirkan...

    BalasPadam
  8. improve sains sukan..rasenye bersepah je student2 sains sukan, biomekanik..nape tak hire n suruh dieorg kaji balik semua sekali stat dr nutrition smpai lah strategi dieorg bermain..mnurut kata incik Hubby saye, strategi main same je since 10 thun lepas..org dh tau dah cmne depa main..sbb tu asyik kalah je..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009