Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 November 2012

Bangladesh je ??

Hahaha.. Pastu AFF ? Tu je sasaran tahunan bolasepak  Malaysia .. Aku pasti peminat bola pon ramai dah naik boring ..

Kalu juara lg , pastu ?? Sukan SEA lak ? Asia ? Dunia ? Sampai bila eh ?

Politik je kita teror !

Published with Blogger-droid v2.0.9

8 komen :

misz aisya berkata... [Reply to comment]

tadi tengok msia maen mcm teruk. makin teruk. patotnye bile dah kalah dan kalah, kne ade semangat moral tuk kembalikan kepercayaan penyokong. adohyaiiii eksperimen memakan diri!

Sanji Ngatmi berkata... [Reply to comment]

entah bila Malaysia nak pergi world cup

hehehehe...syok tengok bangla berpesta malam ni

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

assalam, kita dah semakin jauh jika dibanding dgn Korea, Jepun dan mungkin juga Thailand....semakin lama semakin merosot.

boni kacak berkata... [Reply to comment]

makin merudum..tak tau mana silapnya...

itu Akhil berkata... [Reply to comment]

terlalu cepat puas hati..
jurulatih dan pemain dah silih berganti..
tunggu tampuk kepimpinan tertinggi je SAY GOOD BY.
bkn halau tp bagilah cam org lain..

Leeza dayasari [santai leeza] berkata... [Reply to comment]

byk yg perlu dibaiki ... huuuu..... macam2 lah isu skrg ni.. so plz belajar drpd sejarah.

Mrs.Sheikh berkata... [Reply to comment]

Pemain bola sepak malaysia sekarang ni bukan macam dulu, sekarang fikir main bola, jadi model, bayar tinggi. pindah randah. rasa diri hebat macam kat luar negara. lepas tu bila kena kritik, reti menjawab. kata peminat tak patriotik. bila tgk dorang main semalam. rasa sedih sangat. better lagi pasukan ong kim swee .... datuk R.. fikir-fikirkan...

mama_yayang berkata... [Reply to comment]

improve sains sukan..rasenye bersepah je student2 sains sukan, biomekanik..nape tak hire n suruh dieorg kaji balik semua sekali stat dr nutrition smpai lah strategi dieorg bermain..mnurut kata incik Hubby saye, strategi main same je since 10 thun lepas..org dh tau dah cmne depa main..sbb tu asyik kalah je..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI