Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 November 2012

Daddy , ku merinduimu ..

 

Sebelum tidur … Wife bagitau dia dok main main main sbb tunggu daddy balik .. Daddy g gym utk buang lemak .. Mak dia komplen dah !

Bila daddy balik .. Qhaliff dah ..Zzzzzzz … Siaaann .. Lama tunggu ..

Bila bangun pagi , mummy dia dah gi kerjaa .. Tinggal laaa Qhaliff dan daddy saja dan Qhaliff mula , mai jadi penyibuk !!

Dah dah !! Jommmm mandi , Qhalifff !! Pastu baca buku ! Jadi cam anak anak kak Norhayati Ramlan ( blogger Yatie Memories ) .. Semua pandai pandai .. Yang terbaru , dapat 5A .. Abang dan akak dia semua g belajar kat luar negara .. Mak ayahnya pulak , sangat sangat merendah diri orangnya .. Bagus gile okeh ! Tarak berlagak langsung terutama suaminya yang dah bergelar DR ( PhD) dan masih sanggup merendah diri bertanya mengenai  strategi blogging kat aku yang takde apa apa ni !

7 komen :

Cik Nurul Siezuka berkata... [Reply to comment]

alooo sian kat Qhaliff..

Suka sangat dgr org jenis yg merendah diri ni...

HanNis SaNia berkata... [Reply to comment]

hehehe da makin comel baby :) macam ikut rupa ayahnye. dia rindu daddynye la sbb slu melekat bersama :)

Cik Honney berkata... [Reply to comment]

dah lama xtgk qhaliff...dh makin membesar....

jemput singgah sini-> http://wadahberbicara.blogspot.com/

Yatie berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum Ben,
terima kasih coz ucap tahniah buat anak akak juga buat seisi keluarga, gembira dan terharu di buatnya..akak amat2 menghargainya...moga suatu hari nanti Ben & Zla pasti merasai saat itu..moga Qhaliff membesar dngn sihat dan menjadi kebangaan ayah dan ibunya. Aamiin..

akak mmng sentiasa mengikuti perkembangan Qhaliff juga Ben sekeluarga, mmng berpisah dngn anak ni walau sekejap..rasanya bagai bertahun..rindu yg amat sangat..lebih2 lagi sebaya Qhaliff ni..hanya mampu tersenyum dan bila lapar menangis...kita sebagai ibu bapalah yg amat2 memahami kemahuannya....

btw tq coz berkongsi ilmu selama ini..jasamu ku kenang....

PaPa Blogger berkata... [Reply to comment]

Fuh.. jarang jumpe orang yang ade gelaran macam tu yang merendah diri..

mama_yayang berkata... [Reply to comment]

org cmtu yg respek..ni citer je lebih2, padahal bukan ade pon..tin kosong..

Misz Mieza berkata... [Reply to comment]

In Shaa allah, Qhaliff akan membesar menjadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat.. =)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI