Suami nikah lagi ? Smileeee !!

 

Suami memang tak perlu meminta kebenaran isteri untuk berkahwin lebih daripada satu atau berpoligami .. “

 

Perghh .. senyum riang aihhh para suami .. Namun begitu mereka perlu buat permohonan terlebih dahulu . Ada yang tak buat dan main nikah kat sempadan .. dan mereka cuma didenda aja .. ehehe .. Ok jee .. Berani buat , berani bayar kan ?

Aku ? Nikah lagi ? Aku ??? Ada ke yang berminat ngan aku ? Ada kee ?? Ada yang akan kata ..

 

Boleh ke berlaku adil pada isteri isteri tu nanti ? “.

 

Ahaaa.. Manusia .. Bolehkah berlaku adil ? Yang boleh berlaku adil cumalah ALLAH .. Manusia cuma mampu bertimbangrasa dan berperikemanusiaan .. Hehehe ..

Jadi , aku nak la menikah lagi eh ? Eh .. mana Qhaliff ? Wahh.. jauh dah dia merangkak ..

14 ulasan:

  1. Kalo terlintas nak kawin lagi, cepat2 ambil kertas dan tulis
    100 sebab kenapa nak kawin lagi
    100 kelebihan dan kekurangan isteri sekarang
    100 kelebihan dan kekurangan perempuan yang nak dijadikan bini no.2 tu

    BalasPadam
  2. Hehe.. mentang2 Semalam Baru Attend wedding Bro Framestone..

    BalasPadam
  3. Hehe.. mentang2 Semalam Baru Attend wedding Bro Framestone..

    BalasPadam
  4. waa best..

    jom singgah
    http://jeritpekik.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. g kejar qaliff tu...tak yah berangan kawen lain abg ben.....sampai x sedar qaliff dah merangkak laju jer nk kuar rumah jln2...hehehehe...

    BalasPadam
  6. takkan ada para2 isteri yang akan setuju punya la.. termasuk saya.. huhuuhuhuhuh

    BalasPadam
  7. like..! sebagai sorang isteri n mummy, saya setuju 1015 :)

    BalasPadam
  8. boleh kawen lg..tp..
    bagi saya sebijik umah, siap dengan 2 orang gaji..
    elaun bulanan tetap rm4k..
    elaun anak, rm500 sorang..
    kete sebijik..
    saye tak payah keje..
    begitu jgk ngan isteri baru tu..
    amacam?ade berani?ngeee.. =)

    BalasPadam
  9. Encik Ben....kata orang nikah lebih ni macam telan ubat terlebih dos... byk kesan....so kena le fikir byk kali sebelum berpoligami :P

    BalasPadam
  10. tapi rasanya lebih baik minta kebenaran dulu kan? manatau yang si suami nikah itu adik tiri si isteri..ataupun kazen..ataupunnnn....nah...

    BalasPadam
  11. amboi En Ben, nampak few entries ni duk mention nikah lagi lagi dan lagi jer... hehehhee tu Qhaliff dah sampai kemana dah.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.