Terima kasih Adnan Ibrahim @ Mat Gebu !

by - Isnin, Disember 17, 2012

 

Alhamdulillah .. Tercapai gak cita cita aku nak tidur di Sedenak .. hehe.. Bukan kat umah dia tapi kat Hotel Legend Sedenak yang sering menjadi impian aku untuk masuk ke dalam tu dan menginap untuk semalam dua ..

Dan paginya , leh gi serbu terus umah Mat Gebu .. lalalala ..

Tujuan ke Johor ni , ada sebabnya . Sebabnya , biarlah mereka saja yang tahu . Dan kesempatan ke Johor ni , seperti biasa .. aku dan keluarga aku akan singgah sebentar ke rumah Mat Gebu ..

Hehe .. Sepanjang aku berada di rumahnya, kami dianggap seperti keluarga sendiri walaupun hanya Qhaliff saja diambil Mat Gebu sebagai anak angkat .. Hahaha .. Mana aci kan ?

 

Dua juadah tengahari yang serius , sangat sedap .. Ada aku bagitau kat che Mat , perbezaan masakan air tangan lelaki dan perempuan.. Tak tau nak cakap camana tapi mmg ada beza tapi dua dua sedap .. hehe ..

Photo

Dan Qhaliff .. amik kesempatan ini dengan bermanja abis abisan ngan Mak Yah .. huhu .. Satu keluarga sangat peramah ..

Mat , terima kasih atas layanan yang tak berbelah bagi .. Ubi kentang buat Qhaliff dan tapau yang abis aku telan kuahnya tu .. Cheese durian tu , mmg sedap ! Nasib baik aku makan hujung hujung .. Kalau tak , confirm aku suh buat lagi .. hahaha ..

Terima kasih sekali lagi .. Huhu .. Tak tau nak balas camana .. Semoga Allah memberkati dan merahmati Mat sekeluarga .

You May Also Like

12 comments

  1. untung dapat merasa masakan cik mat gebu kita.. erk.. abg Ben nak jadi anak angkat Cik mat jugak ke?? nak ke cik mat angkat BA jd anak angkat?? hahahahahaha.. sodap Qhaliff tido

    Yang moden >> JAMBAN MEWAH.DUDUK & BERAK JE YANG LAIN MESIN BUAT TERMASUK CUCI
    Yang menarik >> BERAT BERTAMBAH WALAU TAK MAKAN
    Untuk semua >> RM5000 UNTUK PENGGUNA PENGANGKUTAN AWAM

    BalasPadam
  2. best jugak ada best fren blogger kan,, hehe

    BalasPadam
  3. beruntung abg ben..rajin mat gebu watkan juadah tuk tetamu..sedp2 plk tu

    BalasPadam
  4. Sama2 kasih dan terima kasih juga utk ben sekeluarga, sudi luangkan masa ke rumah 'pak tua'...Untuk Qhaliff, moga membesar jadi anak yang sihat dan berbakti pada agama dan ayah/bonda yea nak....

    BalasPadam
  5. assalam, Qhaliff kekenyangan sampai terlena...

    BalasPadam
  6. Lama sangat tak singgah sini lenanya Qhaliff bila kena peluk..:)

    BalasPadam
  7. Nak nangis tgk hidangan Mat tuk Ben sekeluarga, x madan 3 orang makan...adeeehhh! Mat ni mmg jari dia mcm Waris Jari Hantu gitu...masak apa2 semua rasa x cukup memanjang...pakkal je ada rasa malu lgk...hehe.. Sonoknya Qhaliff berdakap kat Mak Yah...sejuk mata memandang... *__^

    BalasPadam