Ammar dan Qhaliff ..

by - Isnin, Disember 31, 2012

 

Bersungguh la nak main dengan budak yang jauh besar dari dia .. Sepupu sepupu dia lak , besar-besar.. Huhhu.. Kesian lak aku tengok dia .. Terkontang kanting nak masuk line ..

Kalau ngan anak buah aku kat rumah mak aku tu , diorg suka la layan tapi agak keras skit la gurauan tu.. Risau gak sbb Qhaliff tak ‘keas’ lagi.. Daddy dia je keras.. Haha ..

Nanti besar skit , bawak lepak gym .. N masjid sudah tentunya , kan .. hehe..

You May Also Like

10 comments

  1. GERAM BETUL AKU DENGAN BUDAK KECIK NIE...MELAYUT PIPINYA....

    BalasPadam
  2. massage abaang ye qhaliff....bersungguh betul tue

    BalasPadam
  3. Dalam hati sebenonya dia geram...tunggu ko Qhaliff besar sok akan balas dendam punya...

    BalasPadam
  4. geram betul dengan qhaliff! selalu tengok dalam instagram je. haha

    BalasPadam
  5. semoga menjadi semangat .. :)
    Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    BalasPadam
  6. alahai bam..bam nyer..geram tgk..

    BalasPadam
  7. demoknya dia.. ammar sama mcm nama baby saya.. ammar darwisy

    BalasPadam
  8. cepat2 besar qhaliff dady nak bawak g masjid tu !

    BalasPadam
  9. dia nak urut la tu... heheheheheehe.. (^^)

    BalasPadam