Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 21 Mei 2013

Sekadar berhati-hati !

 

Aku tak pasti kesahihan akan maklumat di dalam gambar ni .. Tapi sekadar berhati hati , apa salahnya kan ? Maklumlah , penjenayah ni macam macam rupa. Adakalnya yang kita kenal dan baik pun boleh dirasuk syaitan !

Gambar yang aku perolehi di whatsapp ni , harapnya dapat membuatkan rakan rakan sekalian , berhati hati. Sumber gambar , aku tak pasti .. Jangan lak datang dan marah marah aku kata ni gambar dia yer.. Anggap je sedekah. Pahala lagi penting dari populariti .. oke ?

Benar atau tidak , hati hati ! Jangan mudah tertipu di zaman ni .. Biarlah orang kata sombong ke , berlagak ke , yang penting keselamatan ni.. Hanya ALLAH saja tau niat kita ..

5 komen :

shafiq berkata... [Reply to comment]

Haihh .. modus operandi baru

zakirasli .. berkata... [Reply to comment]

Bahaya betulla dunia sekarang ni..

Balqis Nazid berkata... [Reply to comment]

bahaya ni... kena lebih berhati-hati..

lagi2 kalau kat rumah sendiri..

aQu Mad berkata... [Reply to comment]

hati hati abg ben... kalau nk beli minyak wangi g je kedai..

HASRUL HASSAN berkata... [Reply to comment]

Paling senang jadilah pengedar minyak wangi agar orang yang jual minyak wangi tak jual kat kita atau .... cara lain, tak yah pakai minyak wangi. :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI