Ben Ashaari di Citarasa Medika , RTM1

Wah... lama tak terima tawaran kuar tv kan ? Hahahaa.. Tak sangka ditawarkan sebenarnya sebab blogger dan media sosial influencer ni ramai dah skang ni. Hensem dan cun cun semuanya. Huhuh.. Alhamdulillah , masih ada rezeki dalam bidang ni. Kalau tak , aku terpaksa bersara dan jadi pelakon sepenuhnya di Hollywood. Eceh.. Hahaa.. gurauu ! 

Sewaktu ditawarkan , aku tak tau pun apa peranan aku. Yang pastinya , aku terima sebab ditawarkan oleh kenalan aku. Katanya melibatkan kulit dan muka. Ececeh.. abam kan duta Cosmoderm gitewww.. hahaa.. Aku on je la. Citer banyak tak payah walapun gementar tu ada. 

Lokasi pengambaraan , Rampai Puteri Medical Centre , Setapak. Jam 2 petang aku kat sana tapi rakaman aku bermula jam 6 petang ! Hahahaa.. Aku dah jangka sebenarnya. Dah berpengalaman la sedikit sebanyak bab rakaman tv ni. Kalau live senang.. ko kena datang awal jer. On time shooting. Tapi rakaman ni , kena sabar la skit... kan ?

Tapi yang pastinya...team  Citarasa Medika terbitan Kaca Enigma  ini serta Chef Fikree memang gempak la ! Diorang buat kerja santai tapi profesional. Takda kecoh kecoh dan aku sendiri pun rileks sangat. Sebab tu aku boleh jadi diri sendiri. Awalnya nak la gila gila skit tapi teringatkan ini rancangan medikal , hehehehe.. kena jaga perangai tu ! 

Rancangan ni ialah rancangan masakan kesihatan. Haaa.. bukan rancangan biasa biasa tauu.. 




Selain aku , ada selebriti dan juga doktor pakar sebagai tetamu untuk rancangan ni ! Heeee.. Korang kena tunggu la yer kuar kat tv nanti. Bila , aku akan bagitauuuu nanti ! Apa pun terima kasih buat Kaca Enigma , Citarasa Medika dan juga Chef Fikree kerana sudi jemput aku. Dan korang yang tak henti henti support aku , jutaaaaan terima kasih ! 


11 ulasan:

  1. Wahhh... Aben main masak-masak pula kali ni.. fuyooo... Tahniah Aben...

    BalasPadam
  2. Tahniah Aben. Tak sabar nak tengok kat TV nanti

    BalasPadam
  3. tahniah aben.Bangga sangat kat aben.Bukan sekadar blogger aben ni. Tahniah sekali lagi

    BalasPadam
  4. retis aben...tahniah! moga ada tawaran berlakon plak lepas ni. =P

    BalasPadam
  5. Rezeki jangan di tolak..menarik tu bagi seorang blogger. tahniah

    BalasPadam
  6. Tahniah Aben, tak sabar nak tengok ni!

    BalasPadam
  7. WOW! terbaiklah ben.. kim salam kat chef tu.hihi

    BalasPadam
  8. Tahniah ...main masak2 plak dah .. pasni kena belajar jadi chef laa

    BalasPadam
  9. wah..main masak-masak pulak dia..hehee..kan lama dah tak masuk tv..hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.