Salah GPS atau lebuhraya tu yang 'panas'? - BEN ASHAARI

Salah GPS atau lebuhraya tu yang 'panas'?

Lebuhraya Kajang - Seremban panas ? Huhuhuh.. Setahu aku kalau malam , memang sunyi kot highway ni. Aku pernah hampir lalu gak kawasan ni tengah malam , seorang diri tapi memikirkan bila kawan aku tu bagitau yang highway ni 'sedikit sunyi' , aku batalkan je niat aku dan lalu je jalan biasa dan agak jauh. Tak peeee... Janji aku sampai rumah seorang diri...bukan ada yang 'menemani' .. Hehehehhe... 

Kisah ni aku jumpa di Instagram. Ada yang dah viralkan. Asalnya dari Twitter milik Fiksyen Shasha.. Apakah satu kisah fiksyen atau kisah benar ? Heheee.. sapa yang pernah alami , mungkin meremang bulu romanya teringat kembali kisah ni.. 









Korang percaya kisah ni ? Hheheheee... Kat lebuh raya yang sunyi , macam macam boleh terjadi , kan ? Tu belum lagi kisah berhenti kat kedai makan yang ramai orang tapi rupanya...

Kalau korang ada kisah sebegini atau lagi menarik , boleh berkongsi dengan aku eh.. Email je di benashaari@yahoo.com . Terima kasih.




7 ulasan:

  1. meremang juga. Mana nak tahu pengalaman orang yang melaluinya lagi la.

    BalasPadam
  2. Jadikan pengajaran dan jalan selamat, duduk je di rumah.. ;)

    BalasPadam
  3. Boleh dijadikan peringatan juga sebenarnya ni..

    BalasPadam
  4. Fuhhh seram, memang tak beranilah nak drive tengah malam gitu!

    BalasPadam
  5. Ya Allah...dah la minggu lepas baru lalu lebuhraya lekas ni. Waze yg bawak sbb jln biasa jem. Tapi siang ler... haih scary. Kompom malam2 jem ke apa xkan lalu sini

    BalasPadam
  6. Opismate penah kene kejar dgn kereta orang nk rompak dia dekat LEKAS tu la mse tu nak blk kampong ayah dia sakit dlm pukul 4.00 pagi..LEKAS tu bkn hantu je org jadi hantu pon ade..huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.