Garrett Popcorn Shop , Klcc

Jap lagi nak g Klcc .. Ada majlis kat situ aku kena hadiri .. hurm .. kat Galeri Petronas ..


Popcorn tu haaa .. dah berkali cuba nak beli tp gagal sbb ramai sangat orang ..


Dan aku harap , aku akan berjaya beli jap lagi ! Sian kat wife .. nak merasa sangat .. huhu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 ulasan:

  1. Wife teringgin. . . Jd kene belikan juga . . . Klu x. . . .
    He
    he
    he
    he

    BalasPadam
  2. sama la kita Abg Ben..

    xlalu tengok org beratur ramai2..

    tp kalo utk wife kena gak dptkan..;)

    BalasPadam
  3. hari tu kite beratur dekat nak satu jam lebih utk beli popcorn ni. btw, jangan beli cheese. tak sedap. muak. abang beli popcorn caramel nut or caramel biasa. memang superb rasa dia! trust me! :P

    BalasPadam
  4. Sabar Ben.. lepas ni kena bukak gerai pop corn lak.. hehehe..
    Jom singgah Blog Saya Tak Cantik
    Ni masalah Blog Berpenyakit

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.