Tutti Frutti , Putrajaya .

by - Februari 25, 2012









Terletak di Persint Diplomatik , TF atau Tutti Frutti  ini senantiasa didatangi peminat peminat frozen yogurt ..

Mahal ? Sesekali bersantai bersama yg tersayang atau kawan kawan , apa salahnya kan ?

Published with Blogger-droid v2.0.4

You May Also Like

18 comments

  1. suka semua :D paling best tmbah laici byk2 XD

    BalasPadam
  2. mahal tapi berbaloi kot. heehhee. sedapp~ dah lama tak makannn. :(

    BalasPadam
  3. dapnyee .. padahal baru jek makan petang tadi . tuttyfruty tiruan :))

    BalasPadam
  4. perh rm23.59 !!!

    BalasPadam
  5. kalau dah teringin sangat mahal pun tak kisah..kan???..sedap juga aiskrim dia ni..

    BalasPadam
  6. tutti frutti nie mmmg sedap.. :)

    BalasPadam
  7. memang sedap anak-anak memang suka ngan tutti frutti

    BalasPadam
  8. tak pernah makan tuti fruiti ni...
    terasa kampung plak...











    http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2012/02/promosi-teddy-bear.html

    BalasPadam
  9. tutti frutti ke frutti tutti?

    BalasPadam
  10. teringinn nak rasa! xpenah rase.

    BalasPadam
  11. My favorite! Abg Ben bila nak belanja sy TF? Hihi.

    BalasPadam
  12. cepat abg ben tukar tajuk haha!! perasan td nak komen tp malu takut kita plak yg salah sbb jgn kan makan tgk pun tak penah lg kot! haha makan eskrem potong selamanya :P

    BalasPadam
  13. scrumptious >0< konsep sama macam ABC je haha. tk pernah makan huhu.

    BalasPadam
  14. sedapnye...red velvet kegilaanku!!!! yum3

    BalasPadam
  15. xajak pun ! hehe .. tak pernah mam tuti! ni

    BalasPadam
  16. perisa dia kat cni xbape best sgt. kalo kat bangi sedap..perghh marveloooooss hihihi

    BalasPadam