3rd Maternity & Children Expo 2012 - BEN ASHAARI

3rd Maternity & Children Expo 2012

 

image

Lokasi : Mid Valley , Kuala Lumpur

Tarikh : 9th - 11th Mac 2012

Masa : 10am – 9pm

- Maternity Clothing & Accessories
- Slimming, Beauty & Health Care Products
- Breast Feeding & Mommy's Group
- Baby & Children Garments & Accessories
- Baby & Children Bedding & Furniture
- Toys, Playing & Learning Products
- Early Education, Training, Courses
- Programmes & Products - Food, Feeding & Nutritionba
- Medical Biotechnological & Stem Cells Services
- Insurance & Financial Institution
- Photographer Services for Children & Parents
- Stroller & Gear, Travel Products
- Baby & Children Cares & Daily Use Products
- All Products & Services Related to Children
- Parents & Parents-to-be.

Sumber - http://thepansyprincess.blogspot.com/

 

Rajin pulak aku update pasal ni yer ? Hhahah .. Semalam , aku dah g Motherhood punya expo di KLCC .. Patut la ramai mak bapak rambang mata shopping barang baby .. Aku tengok semalam pon terasa geram lak ! Nak beli , wife kata nanti dulu .. Bila dia nak beli , aku kata nanti dulu gak .. hahaa .. Tapi yang paling aku berkenan ialah … barut moden ! Hehe.. tadi aku tulis , bengkung.. hehe.. Barut okeh !!

 

IMAG1806

IMAG1807

Yang ini , apa yang aku nampak .. mmg sangat mudah laaa nak guna .. Tak payah laa nak berlipat lipat .. haaa .. pastu kalau nk buang lampin / pampers dia memalam , pon senang .. haaa..

Adeh .. tu semua kerja aku la tu nanti .. huhu..

4 ulasan:

  1. Wahhh . Barut Moden ! Comel nyerrrrrr ~ xD hehe .

    BalasPadam
  2. hak2..ok la tu..memudahkan keje abg ben nanti =) wewit

    BalasPadam
  3. Tak teserempak dgn abg ben pun.. ha ah ah..

    BalasPadam
  4. wah... makin senang la tugas nanti.. comel jugak.. hehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.