Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 23 Februari 2012

Suami Perdana Menteri Finland kantoi mengintai Puteri Mahkota Denmark

 

Awas ! Zaman ini  , kamera di mana mana termasuklah di tandas . Antara sedar atau tidak je . Bukan semua tandas la.. hehe ..

Gambar dibawah ni menunjukkan suami Presiden Finland, Tarja Halonen, ketika menghadiri makan malam anjuran Ratu Denmark, menghilangkan rasa boringnya dengan mencuci mata melihat ‘aset ‘ Puteri Mahkota Denmark , Mary Elizabeth.

image

Biasalah kan.. Kalau dah pegi majlis rasmi begini , tak boring tak sah la punya .. Cakap cakap cakap .. Aiyooo .. Baik ‘bersihkan mata kan ? ‘.

Menariknya , bila Puteri Mahkota Denmark itu sedar dia diintai , pandai la pulak nak tutup.. Hahahaha.. Bukan ke dia kasi tengok ?  Dan ! Dan , si suami Perdana Menteri Finland itu ,Arajarvi segera mengalih pandangannya ke arah bertentangan dan pura-pura melihat siling. Coverline baekk punyaaa ..

image

 

8 komen :

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

hihihi cover line baik punya..
banyak kes macam ni gak.salah dia gak pakai macam tuh..tapi org barat..mmg pakaian biasa bgi mereka.

http://mustwaniekl.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-sombong.html

mamasuri berkata... [Reply to comment]

mcm2..sempat lagi tu..

geez berkata... [Reply to comment]

Hahaha...... kelakar..!!

eima berkata... [Reply to comment]

ye ke .. tah² paparazi saje buat cite sedangkan org tu tgk mende lain ..... hehe

hud aikara berkata... [Reply to comment]

tapi mungkin juga dia tertarik melihat kalung yg dipakai oleh Puteri tersebut. Sebab dada puteri itu tidaklah seseksi mana..tak nampak pon...hehehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... [Reply to comment]

hahaha.. kantoi sudah :)

saya gemuk saya comel..^^ berkata... [Reply to comment]

ahaha..kantoi

PotiaCasaDelarossa berkata... [Reply to comment]

ekekeke... dah tua2 pon nak skodeng lg... ketumbik mata tu kang baru dia tau... pasni jgn hrp la dpt dok situ lg sbb yg di intai dah tgk youtube... ekekekek...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI