Suami Perdana Menteri Finland kantoi mengintai Puteri Mahkota Denmark

 

Awas ! Zaman ini  , kamera di mana mana termasuklah di tandas . Antara sedar atau tidak je . Bukan semua tandas la.. hehe ..

Gambar dibawah ni menunjukkan suami Presiden Finland, Tarja Halonen, ketika menghadiri makan malam anjuran Ratu Denmark, menghilangkan rasa boringnya dengan mencuci mata melihat ‘aset ‘ Puteri Mahkota Denmark , Mary Elizabeth.

image

Biasalah kan.. Kalau dah pegi majlis rasmi begini , tak boring tak sah la punya .. Cakap cakap cakap .. Aiyooo .. Baik ‘bersihkan mata kan ? ‘.

Menariknya , bila Puteri Mahkota Denmark itu sedar dia diintai , pandai la pulak nak tutup.. Hahahaha.. Bukan ke dia kasi tengok ?  Dan ! Dan , si suami Perdana Menteri Finland itu ,Arajarvi segera mengalih pandangannya ke arah bertentangan dan pura-pura melihat siling. Coverline baekk punyaaa ..

image

 

8 ulasan:

  1. hihihi cover line baik punya..
    banyak kes macam ni gak.salah dia gak pakai macam tuh..tapi org barat..mmg pakaian biasa bgi mereka.

    http://mustwaniekl.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-sombong.html

    BalasPadam
  2. ye ke .. tah² paparazi saje buat cite sedangkan org tu tgk mende lain ..... hehe

    BalasPadam
  3. tapi mungkin juga dia tertarik melihat kalung yg dipakai oleh Puteri tersebut. Sebab dada puteri itu tidaklah seseksi mana..tak nampak pon...hehehehe

    BalasPadam
  4. ekekeke... dah tua2 pon nak skodeng lg... ketumbik mata tu kang baru dia tau... pasni jgn hrp la dpt dok situ lg sbb yg di intai dah tgk youtube... ekekekek...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.