Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 3 Ogos 2012

Cerita seks ku dengan mak nyah ..

 

image

Adoi .. Bulan Ramadhan yang mulia ni pon masih lagi ada yang tak reti nak menghayatinya eh ? Boleh pulak nak cari menda menda gini .. Alahaiii ..

Tapi tak hairan la.. Dalam 999 semalam pon ada memaparkan lelaki muslim kantoi kat tempat urut atau spa tu haaa.. Ramadhan tak bererti cuti bagi lelaki yang tak reti dosa pahala..  hurmm ..

Berbalik pada carian google kat atas tu , aku cuma salute hari pertama Ramadhan jer .. Carian top adalah waktu berbuka puasa .. hehe.. Pastu muncul semula cerita seks ni haaa .. Mana mai cerita seks kat blog aku ni pon aku tak tau aihh ..

Boleh dia cari ngan mak nyah ??? Hahaha .. Takde selera aku .. Tapi ada lelaki selera lebih lagi kalau dia mekap tebal tebal .. Pernah ada sorang kawan aku cerita yang ada sorang maknyah tu sebijik Siti Nurhaliza.. Adoiiiii..

Nafsu , lembu kasi pakai skirt pon nampak cam JLO ..

6 komen :

Leeza dayasari [santai leeza] berkata... [Reply to comment]

aduhaiiii

Mrs Velentine berkata... [Reply to comment]

manusia akhir zaman..ada perempuan nak lelaki..ada lelaki nak perempuan

Eca Dwinky Asha berkata... [Reply to comment]

raya pun xleh thn nafsu.xmenahan nak dgn maknyah..wkakakaa

Ikmal berkata... [Reply to comment]

Assalam, tak ada kerja lain kah nak google tu... kesianlah kat wanita diluar sana wahai lelaki... apasallah minat kat lelaki juga... manusia akhir zaman banyak dugaannya...

amengs88 berkata... [Reply to comment]

Gulllrrppp.. ada juga yang suka ngan lelaki??? meremang bulu tengkuk ni

Riena Haiqal berkata... [Reply to comment]

mereka cuma menghormati Ramadan yang erptama jer ke... apa nak jadi ni.. dah tak kenal dengan dosa pahala ker..
lagi teruk bila ada pulak nafsu dengan kaum sejenis ni..a duiiiii

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI