Siapa sangka kan ?

by - Rabu, Ogos 22, 2012

 

Wow .. Tak sangka sebenarnya . Tapi segalanya bermula bila aku terima kehadiran Qhaliff . Aku , antara orang yang malas nak berjalan terutamanya g umah orang yang aku tak kenali atau sekadar kenal gitu gitu.

Tapi sejak Qhaliff muncul dalam hidup aku , aku seolah punya satu semangat apatah lagi bila ramai rakan rakan yg sudi jengok wife di hospital , datang rumah , kirim hadiah dan sebagainya. Semua itu membuka mata aku , persahabatan tak semestinya kita berkawan bertahun lamanya.

Jadi , semalam aku dah g ke rumah kawan FB , RTP FARRA ARISHA dan hari ni pulak aku membalas kunjungan Yuyu Atiqa yang mana aku terkejut dia datang melawat Qhaliff pada awal kelahiran dia . Dan esok aku nak g kenduri kawin seorang lagi kawan blogger yang mana aku cuma berbalas komen FBnya ..

Sapa sangka kan ? Dunia yang terbentang luas , hanya kecil di dalam satu pengantara .. Bertemu , berkenalan dan berkawan .. Dan sangat terharu akan persahabatan ini .

Tu belum lagi ke Penang , Johor , Kuantan dan sebagainya .. huhu .. Banyak rumah nak serbu tahun ni .. heheh .. Membalas segala penghargaan mereka walaupun tak seberapa .. huhu .

You May Also Like

5 comments