Hebat Raya bersama SENHENG

by - Selasa, Ogos 14, 2012

 

image

Bermula 1hb Jul hingga 31hb Ogos 2012 , buat pelanggan AEON, SENHENG mengadakan pertandingan AEON BELI DAN MENANG yang menawarkan hadiah sehingga RM100,00 untuk dimenangi.

Selain pertandingan tu , SENHENG juga turut mengadakan kempen rebet Baucer Tunai Raya setinggi RM500 ! Kiranya kalau beli barang yang terpilih di SENHENG, pembeli akan menerima baucer rebet untuk membeli barangan yang lain .. Ahaa.. Menarik la kan ?

Antara barang yang ditawarkan ialah TV LCD, TV PLASMA , TV LED , Sistem Teater Rumah , hifi mini , kamera DSLR , kamera digital , kamera video digital , notebook , netbook , ultrabook , smartphone , tablet , penghawa dingin ( aku mmg cari ni ! ) , peti sejuk , dapur gas , microwave , mesin basuh , hud dan hod dapur ..

Huh .. nampaknya aku sendiri kena serbu SENHENG memandangkan aku nak pindah rumah baru selepas raya ni .. hehe ..

Bagi mereka yang berminat untuk membeli barangan yang dinyatakan diatas, bayaran pendahuluan serendah RM1 sediakan ! Perghh .. Menarik kan ?

Ada lagi yang menarik ! Buat mereka yang dah membeli barangan di SENHENG , mereka boleh sertai pertandingan SHOP AND WIN dan berpeluang untuk memenangi hadiah 46” Sony Internet LED TV . Ada 50 unit TV LED tu ditawaran untuk dimenangi !

Tak nak masuk pon tak pe .. Buat pelanggan SENHENG yang membuat pembelian serendah RM999 pada sepanjang tarikh yang dinyatakan ( 1hb Jun – 31 Ogos 2012 ) , mereka pasti membawa pulang cenderahati istimewa seperti beg kasut, payung ,karpet dan beg carrier..

Jadi , tunggu apa lagi ? Marilah kita beramai ramai serbu ke SENHENG berdekatan . Untuk maklumat lanjut , boleh ke laman web SENHENG.

You May Also Like

5 comments

  1. SENHENG.. nasib baik takder kat labuan kalau tak memang dah serbu dan tgk2 kalau ada yang berkenan..

    BalasPadam
  2. skrg nie kalau tak berhutang mana nk nmpk brg ... ^^

    BalasPadam
  3. my application till now xde kabar berita. kata semggu. tp skrg da 2 mggu tggu. semlm call seng heng kata nk call balik. tp xde pun call balik.

    BalasPadam
  4. secara peribadi... barang² kat sengheng agak mahal. baru² nie beli barang elektrik kat kedai HLK, murah rm400.

    BalasPadam