KEBALKAN sistem imun anda!

by - Ahad, Ogos 12, 2012

 

IKLAN

Promosi buy 6 free 1 sepanjang Ogos 2012.

 

Biasanya bila kita demam, kita cepat2 ambik ubat kan? Bila sakit kepala kita terus telan pain killer kan? Jom kita cuba ubah cara hidup kita dengan menambahkan KEKUATAN sistem imun kita. Barulah badan kita KEBAL dengan jangkitan2 demam, selsema dan sebagainya. Tapi tidak dinafikan, sakit2 yang datang sekali sekala, akan lebih menguatkan ANTIBODI kita, cuma kalau dah sebulan sekali kena ambil 'sick leave' tu (untuk yang berkerjaya), itu dah dikira kategori 'TIDAK SIHAT' tu kan.

Apa2 pun kita kena usaha supaya kita sentiasa sihat, especially ibu2 seperti saya ni. Kalau kita tak sihat, macam mana nak menyediakan keperluan seluruh isi rumah?

Jom kita kenali produk apa yang boleh menambahkan sistem imun badan kita

Apa itu Nutriferon?

NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun .

NutriFeron menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri .

Apakah interferon?  Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.

Dapatkan jawapan anda mengenai Siapa yg perlukan Nutriferon , Kenapa perlu Nutriferon?  Kenapa Nutriferon Shaklee? Harga Pasaran (Retail Price)? di SINI .

You May Also Like

2 comments