Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 3 April 2013

Sepetang di masjid besi ..

 

Bebas .. Tenang dan mendamaikan .. Seronok aihhh dia ...

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 komen :

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

bersahaja ditambah dengan ketenangan yang ada.. ;)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata... [Reply to comment]

hepi bukan maen. tempat lapang, sy pun suke gak maen guling2 masa kecik2 dulu.ehe...

tumpang iklan jup abg ben..

Assalamualaikum,

Memperkenalkan new arrival shawl labuh chiffon mirrorbymaera. Jom skodeng2 (:
My aurah, my dignity, my pride

http://www.maeraismail.com/2013/04/shawl-wide-chiffon-soochi-2nd-batch.html

iu-hazirah berkata... [Reply to comment]

tenang kt masjid

Ibu Amirul berkata... [Reply to comment]

merangkak bergolek ke sana sini
korek itu ini
Riangnya hati anak ini

Dylla Abas berkata... [Reply to comment]

tudiaaa..kemain hepi muka dgn kawasan lapang mcm tu ek :)

Fifi Nadhrah berkata... [Reply to comment]

saye petang sabtu bersame anak kat sane!~ takut tepi tu ade pool.. mau anak terjun sebab suke tengok air..

meera berkata... [Reply to comment]

Eh qhalif dah leh jalan ke.. Cute posing by hansem little man.

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Lepas ni cuba bawa dia ke taman yg sedia ada tu. Konfem mandi kolam anak beranak. :D

AyueJean AJ berkata... [Reply to comment]

Gambar 2nd last tu most cutest...
Hehehehhehe...

Salbiah Mohd berkata... [Reply to comment]

hahaha...gmbr 2nd last tu comel je :)

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

hhihihi adoi hilang penat tengok gambor2 dia ni haaa.

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI