Sepetang di masjid besi ..

 

Bebas .. Tenang dan mendamaikan .. Seronok aihhh dia ...

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 ulasan:

  1. bersahaja ditambah dengan ketenangan yang ada.. ;)

    BalasPadam
  2. hepi bukan maen. tempat lapang, sy pun suke gak maen guling2 masa kecik2 dulu.ehe...

    tumpang iklan jup abg ben..

    Assalamualaikum,

    Memperkenalkan new arrival shawl labuh chiffon mirrorbymaera. Jom skodeng2 (:
    My aurah, my dignity, my pride

    http://www.maeraismail.com/2013/04/shawl-wide-chiffon-soochi-2nd-batch.html

    BalasPadam
  3. merangkak bergolek ke sana sini
    korek itu ini
    Riangnya hati anak ini

    BalasPadam
  4. tudiaaa..kemain hepi muka dgn kawasan lapang mcm tu ek :)

    BalasPadam
  5. saye petang sabtu bersame anak kat sane!~ takut tepi tu ade pool.. mau anak terjun sebab suke tengok air..

    BalasPadam
  6. Eh qhalif dah leh jalan ke.. Cute posing by hansem little man.

    BalasPadam
  7. Lepas ni cuba bawa dia ke taman yg sedia ada tu. Konfem mandi kolam anak beranak. :D

    BalasPadam
  8. Gambar 2nd last tu most cutest...
    Hehehehhehe...

    BalasPadam
  9. hahaha...gmbr 2nd last tu comel je :)

    BalasPadam
  10. hhihihi adoi hilang penat tengok gambor2 dia ni haaa.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.