Kemalangan di Federal Highway 21hb April 2013

by - Isnin, April 22, 2013

 

Menarik minat aku untuk google memandangkan aku semakin jarang nak tonton berita kat tv dan juga membeli akhbar sbb baby kecik aku menguasai rumah ini .. Jadi , tak berkesempatan langsung untuk mempunyai masa peribadi bagi menelaah isu isu tempatan mahupun dunia.. Eceh ..

Mulanya aku terbaca di twitter. Seseorang telah tweet berita mengenai kemalangan tu .. Dan tadi , baru aku berpeluang nak tonton video kemalangan ngeri tu .. Hurm..

Kesian .. Aku malas nak komen lelebih sebenarnya sbb aku tak tau cerita sangat .. Apa yang aku tau cumalah menonton dari video 3 minit lebih dan baca dari blog blog jer .. Hurm..

Apa yang aku boleh simpulkan ialah di atas jalan raya ni , nyawa kita mmg di hujung tanduk .. Samada ketika memandu , berhenti mahupun berada di tepi jalan raya. Mata kena bukak luas luas .. Perhatikan segala kemungkinan yang ada di depan , tepi mahupun belakang. Bila kita waspada , ada pulak yang cuai ..

Perbanyakkan doa kepada ALLAH .. Al-Fatehah buat mangsa mangsa kemalangan tersebut. Baca la dulu sebelum nak exit blog aku ni .. Terima kasihhhh .. hehehe ..

You May Also Like

3 comments

  1. setuju dgn ape bro ben kata 2..nyawa di hujung tanduk bila berada di jalan raya ni.. memang kdg2 kt bhati-hati tp org lain plak yg x mjga keselamatan kt yg jdi mangsa...

    BalasPadam
  2. memang tak sangka dorang semua dah takde sebab saya nampak dorang tengah berhenti. motor salah sorang tu memang rosak.. ya ALLAH, cepatnye dorang pergi.. Innalillah..

    BalasPadam
  3. moga arwah ditempatkan dikalangan mereka yang beriman.. amin.. ;)

    BalasPadam