Amerika nak serang Iran ? Hehe .. lawak apa ni ?

by - Sabtu, November 12, 2011

 

Pergh… dasat .. Naik muak aku dok baca atau dengar yang Amerika ni nak serang Iran tapi tak serang serang jugak .. Kenapa eh ? Mungkin ada yang pelik tapi aku tak pelik pon .. Kenapa ? Tu korang kena cari jawapannya.. Aku jumpa dah jawapan aku tu ..

Berita terikini mengatakan Amerika memberi amaran kepada mana-mana pihak yang ingin melancarkan serangan ke atas Iran sambil menyifatkan ia akan memberi kesan serius di rantau itu tanpa meninggalkan kesan menyebabkan program nuklear Iran dapat dihentikan.

Tengok , dah macam tu pulak cakapnya .. Dulu masa nak serang Iraq yang kononnya ada senjata nuklear , mereka main serang je .. Sama gak dengan Afganistan .. Satu per satu negara Islam tumbang .. Dan kira Iran ni kuat sangat la eh ?

Hehe.. Percayalah , Amerika takkan serang Iran .. Kenapa dan mengapa , sila carilah jawapannya .. Mmg best sekali jawapannya .. Ternganga pon boleh jadi gak.. Huhu..

Entahlah .. kita ni asyik main angguk jer ..

You May Also Like

7 comments

  1. duit :) negara iran pengeluar minyak terbesar. kann ? kalau amerika serang, mati lha. amerika mane ade stok. kann ?

    eh betul ke ? :P

    BalasPadam
  2. macam-macam amerika ni... porpa lebih..

    BalasPadam
  3. mana nak carik knpa uncle sam tak serang iran? :(

    BalasPadam
  4. ntah . lantak diorang lar . hehe .

    BalasPadam
  5. kemungkinan besar apa yang akan berlaku didunia ini boleh disaksikan dalam website www.dajjallaknatullah.com....ini memberi sedikit gambaran akan terjadinya perang Amerika dengan kauasa besar yang lain tapi tidak tahu siapa..Wallahualam

    BalasPadam
  6. diorg just acting la..
    x mungkin sekutu vs sekutu..?

    BalasPadam
  7. Iran ialah senjata barat untuk menjatuhkan Islam..ingat diorang takut ke ngan Iran?Iraq yang lagi ganas pun bleh tumbang. Syiah Iran ialah duri dlm daging Islam. Sengaja ditinggalkan oleh barat supaya umat Islam tidak bersatu. Ketahuilah, semua Sunni adalah musuh bagi puak Syiah. ada juga sebab2 yg lain.

    BalasPadam