Jom join SOLD.MY

by - Jumaat, November 25, 2011

 

 

image

Sebuah lagi web lelong untuk membeli barang dengan murah telah wujud di internet.. Aku dah daftar.. Hehe.. Saja try … mana tau dapat barang murah kan ?

Website ni dari Singapura dan ianya sah .. Maksudnya tulin la bang .. hehehe..

Nak daftar , senang je … Terus klik pada REGISTER NOW ini .. Kemudian isi je semua data data yang diperlukan … Kemudian satu sms akan dihantara pada hp korang dalam tempoh beberapa saat .. Masukkan kod ke dalam  kotak di page yang meminta kod tersebut. Siap !

Jom g usha ... Heheh.. tengok mana yang berkenan , try la.. mana tau la kan ? Aku pon baru nak try ni.. Ada 50 token pada aku..

Hurm.. Camana nak buat eh ? Ni lelong.. Apa yang korang berminat , korang leh try bid atau tawarkan dengan harga yang korang nak .. Bentuk tawaran dibuat dalam token .Setiap token bernilai RM1.50.

Kemudian , klik BID .. Dalam tempoh 15 saat akan ada yang tawarkan harga lain. Korang kena tawar lagi la.. Sapa yang tawar last sekali , dia la dapat barang tu.. Hehe.. lebih kurang gitu la..

Utk pengetahuan korang , ada dah kawan aku yang dapat barang bila membuat tawaran kat sana .. Tapi kena bijak skit la guna strategi dalam membuat tawaran ni .. Jangan main buta tuli je.. hehe..

Nak tau dengan lebih lanjut , korang leh ke web atau laman sosial milik mereka … Jommm klik SINI

image

You May Also Like

8 comments