Mintak bantuan korang boleh ?

by - November 16, 2011

 

 

Leh pada nak tolong rakan blogger kita ni , APISTAKKISAH .. dia mintak tolong kita semua sokong video dia ni .. Haaa.. Mesti korang nak tanya punya , pasal apa nih ???

Ok.. aku rasa ada baiknya korang g baca sendiri kat blog dia .. ok ? Tak kisah kan ? Apis tak kisah takkan korang kisah kan ? Heheh.. ni pon ada kebaikkan .. bukan untuk hiburan … boleh ? Boleh la yer .. hehe.. Tqqq…

Klik  APISTAKKISAH- MALAYSIA SOCIAL REFLECTION NETWORK

You May Also Like

5 comments

  1. Hmmm... dah LIKE walaupon tak braper paham apa yang dia nak buat tuh sebab audio video tuh teruk. Kejap kuat kejap perlahan. Kat opis tak leh bukak speakers kuat-kuat... so I dapat dengar bahagian audio yang kuat jer.


    Terbaru dari Logokoko:

    [11SX] Tidak kuat isap

    [10PG] Cara memicit jerawat tak bertauliah

    [13SX] Dilarang mengintai di tandas ini!

    BalasPadam
  2. dia nak perkenalkan rangkaian sosial antara guru2..cara pengajaran sekarang..

    http://dzuandiey.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Menarik , nak suruh akak tengok laa . Dia bakal cekgu . hihi

    BalasPadam