Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 23 Februari 2012

Memang pantas dan tangkas blogger neh !

 

image

Dan dialah pemenang untuk contest celik mata di malam hari iaitu Cuba teka ! Cuba teka ! Kalau betul .. promote blog korang !! .. Memang dia no 1 laa .. Tak payah nak bertekak ngan aku la yer  . Ni bukan program pilih kasih atau Mentor .. Terima je dengan lapang hati .. hehe ..

Seperti yang aku janjikan , aku akan singgah dan tengok la apa yang patut untuk di .. di .. kritik ? Tak la.. Puji ? Tak.. Cerita jer .. hehe .. Sapa la aku nak kritik blog orang .. Tak layak pon .. huhu ..

Ok.. tengok dah.. hahaha .. Apa yang aku boleh kata , dia masih dalam peringkat ‘percubaan’ menerokai dunia blog dan dia ada semangat untuk berjaya ! Boleh maju lagi ! Aku bagi ‘A-‘ kat dia.. Kenapa ? Haa.. tu korang g tengok sendiri .. Heheh ..

http://wonderfullythought.blogspot.com/

Tahniah dik yer .. 

13 komen :

AlyNn NyzAa berkata... [Reply to comment]

hUhu..tAhniAh~ nK p viSit r :)

Mohd Ridwan berkata... [Reply to comment]

Tahniah!

Cik Nurul berkata... [Reply to comment]

tahniah ! ^^

Liza Abu Bakar berkata... [Reply to comment]

pantas bertindak tanpa alasan.. he..he..

sRie aRTy ! berkata... [Reply to comment]


ehem, terima kasih abg ben :) haha, cuba nasib je nii :)
tak sangka lak betul. thanks alot ^^ minta tunjuk ajar ye sifu .

Sii Ninyaa berkata... [Reply to comment]

waa.. tahniah2.. hhe

shark berkata... [Reply to comment]

isk isk sik..
miss lg segmen ben..
kne rajin lg lor jawabnyer update kt cni:)

LyNdA Aziz berkata... [Reply to comment]

tahniah ...tapi abang ben tak nak gtaw ker apa jawapan nyer ...

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... [Reply to comment]

KUTOOOBAMBOO REDHA :
tahnia.. redha jer lah semlm cari jwpn last2 jwpn no 2 tak boleh dpt..

Cik FaRiZaM berkata... [Reply to comment]

tahniah dear

Wanpetunjuk berkata... [Reply to comment]

Tahniah sRie aRTy... :)

^_^ Zaza Nur Iman berkata... [Reply to comment]

tahniah =)

efa berkata... [Reply to comment]

err cheq tak tangkas la eh semalam haha ok tahniah pd penjawab tangkas tu hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI