Cabaran bermula !

 

Ok.. aku terus terang !  Sangat mencabar walaupun wife ada … Dengan Qhaliff yang semakin berubah perangai … Walhal wife cakap , masa aku takde .. Qhaliff sangatlah berdisiplin.. Huhuh..

Photo

Jangan sangka budak comel ini sejinak merpati ! Tunggu anda serasi dengan dia , kemudian dia pasti akan membuatkan anda tergaru kepala !

Dan Zahra .. Berbeza dengan Qhaliff sewaktu kecil dulu .. Huhuh..

Photo

Aku dapat rasakan , Zahra pasti mencabar buat aku.. Aku perlukan pertolongan Qhaliff !!

5 ulasan:

  1. kdg2 kerenah dak2 kecil ni nmpak comel, tp klu kerap sgt, pening gak jadinya

    BalasPadam
  2. lama xdgr citer qhalif...gambr termini pun...
    here..dh pnjg pun rambut...
    mmg Lain skit adik qhalif..to ad IRAS abgnye lg :-)

    BalasPadam
  3. comellnyee qhaliff and zahra! qhaliff macam budak jepun je.

    BalasPadam
  4. Salam Encik Ben,
    Selalu saya ikuti blog ni, tapi tak pernah tinggalkan jejak. Qhaliff sgt comel & keletahnya menghiburkan. Bila letih2 di ofis, saya terfikir apa budak ni buat hari ni ye, terus tgn ni klik pada blog Encik Ben. Yg namanya budak2 jika tak nakal hilang comelnya & tak ada yg dpt d kenang bila dia org besar nanti. Mereka sebenarnya inspirasi kita & mereka juga membina kekuatan buat kita tanpa kita sedar.. - Dr Fa Yahya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009