NGM8 : Stok untuk Ramadhan ..

by - Sabtu, Jun 28, 2014

 

Esok , kita akan mula berpuasa .. Aku , standby dah stok aku dan famili aku.. Aku kasi kat mak aku 4 kotak , dan baki untuk aku dan wife .. Heeeee.. Qhaliff , sesekali dia layan…

InshaAllah .. Nak kata mampu tahan lapar dan dahaga tu bohong la kan.. Tapi kalau untuk menambah kesegaran di sebelah siang setelah mengambilnya sebelum tidur , untuk bangun sahur dengan lebih riang tu , inshaAllah ..

Ini kali ke .. hurm.. rasanya dah 10 kotak aku amik susu kambing Nutri Goat Miracle 8 ni dan ianya amat serasi sekali dengan aku.. Aku test gak jenama yang satu lagi tu.. Tak sesedap yang ni .. huhu ..

Dan ramai kawan kawan blogger , aku dah suruh diorang test cuba try Susu Nutri Goat Miracle 8 ni.. Kesannya ? Hehehehe .. Nanti korang akan nampak diorang bercerita la kat Facebook mereka.. hehehe ..

Photo: Stok ramadhan..utk parents gak.. Nutri Goat Miracle 8..Heee..

#NGM8

Adik aku sendiri dah order untuk dia sekeluarga .. Menurut mak aku , adik ipar kata susu kambing yang ni bagus lepas dia baca kandungannya.. Aku tak nafikan !

Tak mahal mana pon .. nak cuba boleh jer .. Kiranya kalau tak serasi pon , tak de la terkilan mana pon membelinya sbb tak mahal sangat ..

Kalau serasi ? Lebih baik beli banyak skit sbb stok terhad.. Huhuhuh..

Selamat berpuasa .. Jaga hati .. Jaga perut .. heee..

Lupa lak.. nak order kat sapa ? Sila sila sms / call : 019349 7868 .. Puan Sha .

You May Also Like

4 comments

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam