Anda penggemar Tat Nenas ???

by - Selasa, Jun 24, 2014

 

Sebelum nak baca sehingga abis , pe kata baca dulu review BEN ASHAARI mengenai TAT NENAS MAMA ni .. Baca di entri ini , Tat Nenas Mama sedap untuk dimakan !

Kepakaran kami ialah menyediakan tat nenas yang gebu, rapuh, lemak sempurna. Cair di mulut melekat di hati. TAT NENAS MAMA menyediakan 2 variasi untuk di nikmati.

Dengan mengekalkan rasa keaslian tat nenas tradisional tapi diberi sedikit sentuhan moden dengan tambahan cheese di dalam pastri, inti dan taburan cheese di atas sebagai hiasan.

Sebiji TAT NENAS CHEESE MAMA anda akan merasai pengalaman yang LUAR BIASA. Gabungan doh yang unik, lembut, manis, masin dan masam bergabung mesra di dalam mulut


Mengekalkan rupa bentuk tat nenas yang tradisional. Rasa yang lembut, rapuh sempurna di janjikan pada pelanggan kami. Jem nenas yang manis dan banyak di gulung dengan bancuhan doh yang sempurna untuk dinikmati.

TAT NENAS MAMA telah menggembirakan ramai penggemar tat nenas dan telah berjaya MENAWAN hati ramai yang tidak menggemari tat nenas sehingga mereka juga menjadi penggemar tegar tat nenas.

KAMI MENJANJIKAN kelainan keenakkan rasanya. NAK TAHU RAHSIA NYA ?? TAT NENAS MAMA menggunakan 100% butter sebagai bahan utama dan di tambah sesenduk kasih sayang buat anda.

Boleh didapati bila-bila masa sahaja tanpa perlu menunggu musim perayaan. Kami juga menerima tempahan untuk majlis perkahwinan, hamper dan sebagainya.


PROMOSI HURU HARA AIDILFITRI UNTUK FOLLOWER BLOG BEN ASHAARI

BELI 5 balang PERCUMA sekotak kurma ATAU
BELI 10 balang dengan harga rm 250 sahaja.

CARA NYA :

Step 1 : LIKE page TAT NENAS MAMA - Admin

Step 2 : private massage (pm) kami dengan menyata kan ‘ SAYA PEMBACA BLOG BEN ASHAARI ‘ .

Step 3 : inbox kami nama < jarak > kawasan <jarak> no telefon <jarak> promosi A/B <jarak > nak acc maybank/cimb <jarak> tarikh pick up

Berminat boleh hubungi Pn Atie Baharain ( 017 2011 185 )

You May Also Like

2 comments

  1. memang peminat tat nanas dan nampaknya sgt sedap tapi dah order dgn kawan sepejabat...

    BalasPadam